דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הצגה נכונה של כרטיס ביקור 

מאת    [ 14/02/2010 ]

מילים במאמר: 421   [ נצפה 2720 פעמים ]

 

בכל העולם, מקצה ועד קצה, נפגשים אנשי עסקים כל רגע וכל דקה. אם אתם ביניהם, אתם בוודאי גם משתתפים בטקסים הקבועים וההכרחיים של החלפת כרטיסי ביקור בין אדם לעמיתו. זהו טקס הכרחי ומתבקש ואסור להימנע ממנו. מטרותיו חשובות ויעילותו הכחה עם השנים כמשמעותית בותר.

 

כרטיס ביקור מייצג אותכם, מלמד על עיסוקכם, על התחום והחברה אותה אתם מייצגים. כל אלו הם חלק מן המידע היבש. הברור מאליו. אבל יש עוד הרבה דברים שכרטיס הביקור מגלה עליכם, וכך גם צורת ההגשה שלכם. הרושם הראשוני עליכם נקבע ברגעים אלו של תחילת המפגש, בפתח האינטראקציה. כרטיסי ביקור הקטנים אלו לוקחים חלק באקט החשוב הזה. כדאי לשים לב לפרטים האלו, בוודאי כאשר מדובר במפגשים עם גורמים חשובים, אנשים חדשים או בעלי עניין וערך אסטרטגי להתקדמות שלנו בחיים.

 

מרכז ידע על פיסת נייר

כן כן, כרטיס ביקור אחד קטן מרכז בתוכו את תמצית המידע הרלוונטי שיעבור מכם והלאה אל מי שתמסרו לו את הכרטיס. תחשבו בגדול על האלמנט הקטן הזה ותראו איך הגישה יכולה להשתנות מקצה אל קצה. הן בבחינת העיצוב והן בבחינת המידע אותו תרצו לחשוף ולפרסם.

 

מודעת פרסום ניידת

גם את זה אנחנו מקווים שאנחנו לא מחדשים לכם. הכרטיס הקטן משמש עבורכם כמקדם מכירות ואביזר פרסומי חשוב ביותר. לא כל אחד יכול להרשות לעצמו לפרסם מודעה או להריץ קמפיין של יחסי ציבור וקידום מושקע. אבל כל אחד היום יכול הכין כרטיס ביקור פשוט בעלות כמעט זניחה.

 

מתחילים עם עיצוב משכנע

כרטיס ביקור מעוצב נכון אמור לשדר את המסר אותו אתם רוצים להעביר. על פי הגישה השיווקית, אין דבר כזה כרטיס יפה. יש כרטיס נכון, יש כרטיס הקולע לקהל היעד הרלוונטי. יופי הוא עניין סובייקטיבי הנקבע על ידי המתבונן. ולכרטיס אחד קטן יכולים להיות מתבוננים וצופים רבים. אך חשוב שהעיצוב יבטא את מה שאתם רוצים להעביר.

סוכנת נדלן תרצה אולי לשים תמונה שלה על הכרטיס ולהשתמש בקווים נקיים.

משווק של ציוד רפואי ירצה לשים לוגו של החברה אות ההוא משווק ולהשתמש ב 2 עד 3 צבעים בלבד.

חברת קייטרינג תרצה אולי למקם על הכרטיס תמונה של מנה מפתה, אולי פתיח המוגש בקוקטיילים.

 

מגישים עם כבוד ורושם

כמו שהמלצר במסעדה מגיש לנו את המנות בצורה המוכבדת ביותר, בעדינות, בסבלנות. ממקם את הצלחת על השולחן בדיוק מולנו, בין הסכין למזלג. ככה אנחנו צריכים לחשוב כאשר אנחנו מעניקים כרטיס ביקור שלנו לאחר. חשוב לא להשליך את הכרטיס מעבר לשולחן. חשוב להסתכל בעיניים של מי שמקבל, ממש להעניק לו את הכרטיס ולחשוב בתוכנו על משהו חיובי בעת המעשה. תנסו ותראו את ההשפעה האדירה. ובאותו אופן יש להתייחס לקבלת הכרטיס מהעבר השני. כמו מנת גומה משובחת שהונחה זה עתה אל מולכם.

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשיבות היוגה לאיזון אורח חיים יושבני  -  מאת: מיכל פן מומחה
היתרונות של עיצוב בית בצורת L -  מאת: פיטר קלייזמר מומחה
לגלות, לטפח, להצליח: חשיבות מימוש פוטנציאל הכישרון לילדים עם צרכים מיוחדים -  מאת: עמית קניגשטיין מומחה
המדריך לניהול כלכלת משק בית עם טיפים ועצות לניהול תקציב -  מאת: נדב טל מומחה
חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים.. תחשבו שוב -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב