רזי האותיות בשפה העברית
הגרפולוגיה היא אחת השיטות דרכה ניתן לאבחן את אישיותו של הכותב, בשפה העברית מקבלות האותיות תובנות רבות המאפשרות ללמוד על רזי נשמתו של הכותב.
צופן האותיות מוכר לעם היהודי כבר מספר היצירה של אברהם אבינו, ומשם מתקבלות ההבנות ומסייעות לאופן הפענוח.
התבוננות על צורת האות,העיגולים והקווים הזויות וחוזקן הרוחב מול צרות ובנוסף חיזוק המשמעות הגדולה שהתקבלה לפני אלפי שנים' יחד יוצרים תמונה שלמה.
22 האותיות הן עשרים ושניים הנתיבים בהן מתעוררות תובנות ומציאת השבילים להחיות את האנרגיות הממשיות להתפתחות האדם.
האותיות נמצאות בשמות האדם, בשמות הוריו ובשמות הסובבים אותו, בכל רשימה מאמר וספר בכל הגד שנאמר בקול כלפי חוץ ובכל תפילה שנאמרת בקול חרישי עמוק בפנים.
האדם בוחר את האותיות איתן הוא כותב את סיפור חייו, את השתקפותו על דף הנייר' בעזרת תורת הגרפולוגיה בשילוב סוד האותיות ניתן לחשוף ולגלות את הצופן את הסוד ואת מתן הפתרונות לבחירת הדרכים ונתיבי החיים של האדם.
לכל אות ישנה תעודת הזהות והמטען האנרגטי העצום שלה, כשאדם מודע לעוצמה זו הוא מסוגל לנתב את היתרונות שבו למקום של התבוננות ודרכה לעשייה מבורכת.
כשמבינים את משמעות האות ומתחברים לצורתה החיבור יוצר את הקשר שאיתו תובנות הגרפולוגיה באות לידי ביטוי וממימוש.
בכתב, צורת האותיות משתנה מאדם לאדם, כל יד ותביעת האצבע שלה, כל תחושה והתנהגות, כל הרגשה והתמודדות, התלהבות והתרגשות, עייפות ותסכול יבואו לידי ביטוי בצורת האות שנכתבת על משטח הכתיבה. דף הנייר זאת המראה המשקפת את אישיותו וכל שינוי חיצוני יגרום לשינוי בצורת הכתיבה, הן מובאות מתת המודע ונמרחות על הנייר שהוא המודע, אך ישנן אותיות אותן ניתן לשנות ובכך לשנות דפוסי התנהגות. דרך זו נקראת גרפותרפיה בעזרת שינוי של אותיות ה"ש ל ד " נביא את התת מודע אל המודע נשנה ונשתנה .
אתן שתי דוגמאות האחת ניתנת לשינוי רצוני ובעזרת השינוי לחולל שינוי בדרך
ואות שניה משקפת מצב קיים שבא לידי ביטוי כמו שהוא....
האות הראשונה זאת האות ש במהותה היא אות של שייכות, שינוי שיפור שאפתנות אות של שלום פנימי ושלום חיצוני, היא כתובה כאות בעלת רגש בחלקה התחתון יציבות בעלייתה כלפי מעלה ועוטפת את הראש שכולו מלא שכל מחשבה ודמיון מפותח, כדי להגיע למלוא הכוח שיש באות יש להרגיש אותה' לישר את עמוד השדרה ולהתבונן דרכה אל האופק , כאשר אדם משתמש בזכות הבחירה שלו לשינוי, האות מקבלת את המראה הגבוה ובכך מסייעת לכותב להגשים את שאיפותיו בחיים.
בליווי והדרכה של איש מקצוע דרך שינוי האות והבאתו אל המודע יחול שינוי חיובי כי האדם עשה בחירה והביא את רצונו לטרנספורמציה בתוך עצמו.
האות השניה שבחרתי לתאר כאן היא נ היא אות ששייכת לספירת בינה, יש בה נתינה אין סופית כמו אהבה של אם לילדיה. האות נון צורתה כצורת יד המושטת כלפי החברה יש בה גמישות ונאמנות היא מתארת את הקשר של הכותב עם אימו.
האות נ מתארת את האהבה ללא תנאי היא קיימת נוכחת יש במהותה אנטיליגנציה רגשית שולחת חום כמו קרני השמש אין בה דרישות או בקשות היא מעניקה, מלאה בנשמה יתרה.
האות נון מתארת ומשקפת מצב קיים של תחושות רגשות ותובנות של הכותב על אימו, איך היא מתנהלת בעיניו, איזה תכונות אופי באו לידי ביטוי באופן בו היא התנהגה בעבר ואיך היא מתנהגת בהווה.
לכל אות בשפה העברית ישנה משמעות אדירה חזקה שיכולה לבוא לידי ביטוי בתכונותיה בצורתה ובמהותה.
רינת פלג אמיר, מפענחת ציורים ומנתחת כתבי-יד מומחית ובעלת ותק של שנים רבות בתחום. פתחתי שיטת אבחון המטפחת ומעשירה את התקשורת הבין אישית, בין הורה וילדו, בין אדם לחברו בין ממונה למועסק. מתמחה בתקשורת הורית תקינה ומפרגנת. מעבירה סדנאות מרתקות , המעניקות ללומדים אצלי ידע נרחב וכלים רבים למיצוי עצמי ויכולת אבחון והעצמה של אחרים.