דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לשלוח ניזולטר ולקבל חזרה לקוח 

מאת    [ 24/02/2010 ]

מילים במאמר: 323   [ נצפה 2568 פעמים ]

ניוזלטר הוא דור העתיד של הדיוור - גרסה אלקטרונית משולבת של הפלייר השיווקי והדיוור הישיר. היתרון הגדול ביותר שלו הוא האפשרות שלך לשלוח טקסט שיווקי לאלפי לקוחות או לקוחות פוטנציאליים בלחיצת כפתור אחת. אבל זה מסתיים פה, בתוך הניוזלטר יש לך את היכולת להוסיף יחד עם הכתיבה השיווקית, קישורים לאתרים רלוונטים, תמונות, סרטונים ואפילו לקבל תגובה ישירה מהלקוח דרך הניוזלטר עצמו.

אז מה הקאצ'? כל כך הרבה חברות שולחות ניוזלטרים ומציפות את המייל של הלקוחות שלהן שבמקום להשיג את המטרה של תדמית , שירות או הנעה לרכישה הן משיגות בדיוק ההפך – הלקוח מתעצבן (ובצדק...), לא קורא את הניוזלטר, מוחק אותו ומפתח "אנטי" לחברה "המעצבנת" ששלחה לו אותו.
לכן, כתיבת ניוזלטר חייבת להיעשות עם הרבה מחשבה והניוזלטר עצמו חייב להעניק למקבל המייל ערך מוסף. חברה ש"תפציץ" בעשרות ניוזלטרים סתמיים תזכה להתעלמות מהקהל או לתגובות שליליות, אבל חברה שתשלח ניוזלטרים שכתובים באופן מקצועי, שמעבירים מסר ברור בתוך הטקסט השיווקי ונותנים תועלת אמיתית ללקוח יזכו לתגובות אוהדות ויפתחו עם הזמן ציפייה אצל הלקוח לניוזלטר הבא.

תפקיד הקופירייטר בכתיבת הניוזלטר הוא קריטי ויעשה את ההבדל בין ניוזלטר שישלח במהירות ל"דואר זבל" וניוזלטר שמתורגם למכירה. איך הקופירייטר עושה את זה? השלב הראשון הוא יצירת עניין, כתיבת כותרת מסקרנת למייל שממשיכה לכותרת מסקרנת בראש הטקסט, תעלה משמעותית את הסיכוי למשוך את תשומת ליבו של הגולש ולהביא אותו לקרוא. השלב השני הוא כמובן, הטקסט עצמו, כתיבה שיווקית חכמה תעזור לך להעביר במהירות את המידע שרצית. חשוב לזכור שסף הסבלנות של הקורא הוא נמוך ולכן יש חשיבות בכתיבה תמציתית וממוקדת ומצד שני בכתיבה שתמשוך את הלקוחש לך להמשיך ולקרוא.
השלב האחרון הוא כמובן הנעה לפעולה, כשהלקוח מסיים לקרוא הוא חייב לדעת מה הוא צריך לעשות עכשיו – להתקשר, לשלוח פרטים או להגיע לאירוע? כתיבה נכונה של הניוזלטר תגדיל את אחוז הקוראים שלו ואת אחוז התגובות אליו.
במשפט אם רק יודעים להשתמש בו נכון, הניוזלטר יכול להפוך לאחד הכלים השיווקיים החזקים ביותר שלך.

 

 

אהוי. שכירי חרב של קריאייטיב




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשיבות היוגה לאיזון אורח חיים יושבני  -  מאת: מיכל פן מומחה
היתרונות של עיצוב בית בצורת L -  מאת: פיטר קלייזמר מומחה
לגלות, לטפח, להצליח: חשיבות מימוש פוטנציאל הכישרון לילדים עם צרכים מיוחדים -  מאת: עמית קניגשטיין מומחה
המדריך לניהול כלכלת משק בית עם טיפים ועצות לניהול תקציב -  מאת: נדב טל מומחה
חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים.. תחשבו שוב -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב