פרופיל חברה הוא בעצם קורות החיים של החברה שלך. וכמו שקורות חיים מקצועיים הם המפתח לזימון לראיון עבודה, כך גם כתיבת פרופיל חברה באופן מקצועי תהפוך אותו לכלי שיווקי מצויין בדרך לפגישת העבודה או שיחת המכירה הבאה שלך.
לפרופיל החברה יש שתי מטרות מרכזיות - העברת מידע ללקוחות ובניית תדמית. פרופיל חברה מהודק מציג לקורא את ההיסטוריה של החברה, מדגיש את ההישגים הבולטים שלה וחושף לקהל הצרכנים את האנשים שעומדים בראשה.
לכן, פרופיל חברה מקצועי מהווה תו תקן לאיכות החברה שלך - הוא מעיד על רצינות החברה כנותנת שירות, מקרין עוצמה שיווקית ועסקית ומעביר ללקוחות שלך מסר של שקיפות ואמינות. זאת הסיבה שכתיבת התכן הנכון שמעביר את המסר הנכון יכולה לעשות את ההבדל בין עוד פרופיל חברה לפרופיל בעל ערך מוסף אמיתי לחברה שלך וללקוחותיך.
רוב פרופילי החברה דומים האחד לשני, אבל טעות לחשוב שפרופיל החברה חייב להיות מסמך מונוטוני ומשעמם. להיפך, פרופיל החברה שלך יכול להיות יוצא דופן, מושך וייחודי, להעביר את הקורא חוויה טקסטואלית שהוא לא ציפה לה ולהניע אותו לפעולה.
קופירייטר מקצועי יודע לשלב, בכתיבת פרופיל החברה, סגנון כתיבה ענייני וקולח יחד עם כל המידע החיוני לקורא. הוא עושה זאת בעזרת כותרות מסקרנות, הדגשת היתרונות היחסיים של העסק בתחומו והבלטת הצרכים של הלקוח מול המענה שמעניקה לו החברה.
דרך כתיבה שיווקית חכמה, הקופירייטר מצליח לגרום לפרופיל החברה שלך למשוך תשומת לב וליצור עניין אצל הלקוח הפוטנציאלי.
אהוי. שכירי חרב של קריאייטיב