דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפים ושיקולים להקמת אתר וקידומו 

מאת    [ 27/02/2010 ]

מילים במאמר: 510   [ נצפה 2039 פעמים ]

כמעט כל אחד מהעסקים הקטנים אותם אני מלווה מתמודד עם הצורך להקים אתר, לתחזקו או לקדמו ולשווקו באינטרנט. כתבה זו נועדה להציג שיקולים עיקריים וטיפים מעשיים בהקשר הקמת האתר וקידומו:

 

  1. אם אתם שוקלים כיום להקים אתר חדש, בחרו באתר ניהול תוכן. המשמעות הינה שהאתר "יושב" אצלכם ואתם יכולים להחיל בו שינויים לפי הצורך. מערכות ניהול התוכן כיום הן מאוד ידידותיות ומניסיוני אין בעל עסק קטן שלא יוכל להתמודד עם הנושא.
  2. התאימו את האתר למידה בה אתם יכולים להיות מעורבים בניהולו. ציינתי כבר שניהול אתרי האינטרנט כיום הינו פשוט, מיידי ונוח. יחד עם זאת, אם הזיקה שלכם למחשב אינה מובהקת ואתם אינכם "חיות" טכנולוגיות, לא יהיה נכון עבורכם להקים אתר הכולל תכנים מתחלפים כגון מאמרים, פורומים, מבצעים וכדומה. תכנים אלו יחייבו אתכם להשקיע מספר שעות מידי שבוע בתחזוקת האתר ואם אין בעסק מישהו שיכול להירתם לנושא, ותרו עליו.
  3. בניגוד לאמור לעיל, אם אתם נמנים על הבודדים שהינם חיות טכנולוגיות- לכו על אופציה זו. אתרים עם תכנים דינמיים המתוחזקים באופן מקצועי, הינם אתרים הניתנים לקידום אורגני אפקטיבי בגוגל.
  4. אל תקימו פורום אם יש סיכון שגולש שיכנס אליו, יתקל בהודעה אחרונה שנשלחה לפני מספר חודשים. הנזק עלול להיות רב מהתועלת במקרה זה.
  5. אתר העסק לא צריך להיות "יפה" אלא נכון. כשאני אומרת נכון הכוונה שלי לאתר פונקציונאלי עבור הגולש, שההתמצאות בו מהירה וברורה, אתר שהטקסטים הכתובים בו שיווקיים ומתייחסים למילות המפתח הרלוונטיות עבור העסק וכן שהצבעוניות שלו מתאימה לתכנים של העסק.
  6. העדיפו לשלב באתר תמונות של אנשים בסיטואציות חיוביות החווים את התוצאות והתועלות של העסק שלכם.
  7. בחרו בגודל פונט בהתאם לקהל היעד של העסק. מבוגרים מתקשים לקרוא אותיות בגודל פונט 9.
  8. אתר ללא קידום ושיווק באינטרנט הינו כרטיס ביקור ותו לא. אם אתם רוצים שאתר העסק שלכם ייצר פניות של לקוחות פוטנציאליים יש לשווקו.
  9. אני ממליצה בעיקר על מסלול הקישורים הממומנים בגוגל. אלו מייצרים פניות לעסק, בתקציבים סבירים. כיום עבור מרבית העסקים הקטנים תקציב של 500-1,000 ש"ח מהווה תקציב אפקטיבי לקידום בגוגל. יש לי ניסיון עם עשרות לקוחות אותם הדרכתי וליוויתי כיצד לבצע את הקידום בצורה עצמאית וכמנוף ליצירת לקוחות והכנסות לעסק.  
  10. אם אתם אנשי כתיבה, הקימו בלוג וצרו חיבור שלו עם אתר העסק. כתיבת פוסטים (מאמרים / כתבות) הינה כלי אפקטיבי לשיווק העסק שלכם באינטרנט.  

 

חנה שמשי, יועצת ומלווה עסקים קטנים. במהלך 8 השנים האחרונות מסייעת ומלווה הקמה של מאות עסקים חדשים וצמיחה והצלחה של עסקים קיימים. לחנה BA בכלכלה וMBA




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשיבות היוגה לאיזון אורח חיים יושבני  -  מאת: מיכל פן מומחה
היתרונות של עיצוב בית בצורת L -  מאת: פיטר קלייזמר מומחה
לגלות, לטפח, להצליח: חשיבות מימוש פוטנציאל הכישרון לילדים עם צרכים מיוחדים -  מאת: עמית קניגשטיין מומחה
המדריך לניהול כלכלת משק בית עם טיפים ועצות לניהול תקציב -  מאת: נדב טל מומחה
חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים.. תחשבו שוב -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב