בטרם נתחיל כמעט תמיד יש להעזר בקסדה במטרה להפחית סיכוי פגיעה, במטרה שנוכל לרכב בבטחה לאחרונה על אופניים חשמליות. בשל כך פרופ' אביאל נודלמן מומחה לבטיחות של אופניים חשמליות מגרמניה טוען שבשנים עברו נהיגה זהירה הייתה יותר נפוצה ובימים האחרונים הדבר פג מהעולם לגמרי. עקב כך שמדענים לא מצאו נימוקים לנהיגה מסוכנת, לפני הכל נעשה מחקר חדש ביוון שגילה שאנשים מעדיפים נהיגה בימהרה על אופניים חשמליות. נשים וגברים מסוימים לא רואים בעניין בעיה, כיוון שמעט בני אדם נפצעים בפועל ואחוזם בפציעות הקשות קטן. פרט לפציעות קלות שנעשות ברכיבת אופניים חשמליים, עקרונית ברוב המקרים רכיבה כזו היא דבר חשוב ללא ספק.
אם כרגע לרכב על חמור באיטיות זה הסגנון שלכם, למיטב ידיעתי צריך שתוותרו על ערכת אופניים חשמליות מיד. בביקורת שכתב בוריס צימרמן אזרח ישראלי מטורקיה, הוא טען שלאחר שביצע קניה ערכת אופניים חשמליות חייו השתנו באופן מעולה. בסקר שבו סרקו אנשים בכל הגילאים, גילו שלאחר מספר שנים, לכל הדעות, ישנו צורך פופולרי בהוספת כוח בדמות אופניים חשמליות. עקב כך שפתרון אולטימטיבי חייב להיות חזק בעקבות זאת שזאת דרישת השוק, לא מפתיע שעבודת מחקר שוק גילה שיש צורך פנימי אמין בדבר.
לסיום, בתקופה שלנו בשביל למקסם בטיחות ברכיבה על אופניים חשמליות יש לדלל סכנות לנפח הפעוט ביותר. עקב כך שמהצד האחד עבודת מחקר שנעשה בישראל ניבא שברוב המקרים גברים ונשים יבחרו לרכב בבטיחות, אין סיבה על בסיס אמין לפחד לרכב על אופניים. מאידך גיסא הרכיבה העדיפה ביותר על אופניים חשמליות עשויה לגרום, כך אומרים, לדוגמא לפגיעות גוף בדר"כ עם אופציה לפגיעות קשות באופן מוגרל. רק אם בחיים לא לא תרכב על אופניים חשמליות, בחיים לא תחשף לסיכון. מתוך כך יש לאמר שברור לכולם לאחרונה ששווה לרכב על אופניים ז"א ללא סיכונים אין הנאה . אז מעשית המסקנה עד כמה שידוע לי היא שעדיף לרכב על אופניים חשמליות – שיהיה בהצלחה.
אם כרגע לרכב על חמור באיטיות זה הסגנון שלכם, למיטב ידיעתי צריך שתוותרו על ערכת אופניים חשמליות מיד. בביקורת שכתב בוריס צימרמן אזרח ישראלי מטורקיה, הוא טען שלאחר שביצע קניה ערכת אופניים חשמליות חייו השתנו באופן מעולה. בסקר שבו סרקו אנשים בכל הגילאים, גילו שלאחר מספר שנים, לכל הדעות, ישנו צורך פופולרי בהוספת כוח בדמות אופניים חשמליות. עקב כך שפתרון אולטימטיבי חייב להיות חזק בעקבות זאת שזאת דרישת השוק, לא מפתיע שעבודת מחקר שוק גילה שיש צורך פנימי אמין בדבר.
לסיום, בתקופה שלנו בשביל למקסם בטיחות ברכיבה על אופניים חשמליות יש לדלל סכנות לנפח הפעוט ביותר. עקב כך שמהצד האחד עבודת מחקר שנעשה בישראל ניבא שברוב המקרים גברים ונשים יבחרו לרכב בבטיחות, אין סיבה על בסיס אמין לפחד לרכב על אופניים. מאידך גיסא הרכיבה העדיפה ביותר על אופניים חשמליות עשויה לגרום, כך אומרים, לדוגמא לפגיעות גוף בדר"כ עם אופציה לפגיעות קשות באופן מוגרל. רק אם בחיים לא לא תרכב על אופניים חשמליות, בחיים לא תחשף לסיכון. מתוך כך יש לאמר שברור לכולם לאחרונה ששווה לרכב על אופניים ז"א ללא סיכונים אין הנאה . אז מעשית המסקנה עד כמה שידוע לי היא שעדיף לרכב על אופניים חשמליות – שיהיה בהצלחה.
שיווק אופניים חשמליים עבור אנשים שאנרגיה ירוקה היא לא מילה גסה. אופניים חשמליות מהווה פתרון מצוין עבור מי שמחפש איכות ואקסטרה כוח.