"סליחה על ההמתנה, תודה על הסבלנות"- אין משפט שמותח את סבלנותנו יותר ממשפט זה.
הצורך במענה אנושי מסביב לשעון מול זמינות מוגבלת
בשנים האחרונות, מבינים יותר ויותר בתי עסק כי מענה טלפוני, זריז יעיל ומהימן הוא אחד הדברים החשובים ביותר בבניית מוניטין איכותי לעסק ושימור לקוחות קיימים. כאשר מתווך נדל"ן לדוגמא לא עונה לטלפון, הלקוחות הפוטנציאלים פשוט ימשיכו למספר הטלפון הבא ברשימה וכל הכסף שהשקיע המתווך בפרסום ושיווק ירד לטמיון. רק כי לא היה זמין לענות לטלפון באותו רגע.
הפתרון המושלם: שירות מענה אנושי לעסקים
לשמחת כולנו, כעת תמו הימים בהם בעל עסק היה צריך להיות זמין בעצמו לטלפון או להעסיק עובדים בשכר שישבו ויענו לשיחות. כיום ובמיוחד לאור הצורך הגובר של מענה אנושי מסביב לשעון, קיימות בשוק חברות אשר מספקות מענה טלפוני לעסקים. בשעות בהן המזכירה שלך כבר לא עובדת, או במקרה בו אתה מעוניין לחסוך בעלויות שירותי מזכירות- נתן להעביר את השיחות אל מוקד אשר יקבל אותן עבורך ויעביר לך את תוכנן מאוחר יותר.
איך עובד שירות מענה אנושי לעסקים?
איך העניין הזה עובד אתם שואלים את עצמכם? בדיוק כך: לקוח מתקשר אל מספר הטלפון אותו בעל העסק מפרסם. באמצעות שימוש בשירות "עקוב אחרי", השיחה מגיעה אל החברה המספקת עבורכם מענה עסקי. שם קופץ לנציג השירות על צג המחשב שם העסק שלכם והצורה בה אתם רוצים שיענה ללקוח והנציג מנהל שיחה עם הלקוח על פי תסריט שאתם הכנתם מראש.
מאותו רגע, הנציג יוכל להעביר אותו אל איש קשר במשרדכם בצורה שתשמע כהעברת שיחה לשלוחה פנימית במשרד. הוא יוכל להעביר את פניית הלקוח אל משרדכם והוא יוכל אפילו לקבוע לו תור במרפאה שלכם, אם זה מה שהגדרתם מראש. מבחינת הלקוח- הוא קיבל מענה אנושי מהיר וענייני ללא המתנה מורטת עצבים. מבחינתכם- שמרתם על המוניטין העסקי שלכם, חסכתם בהוצאות על שירותי משרד וחסכתם בזמן.
אילו שירותי מענה אנושי ניתן לקבל?
כיום ניתן לקבל כמעט כל שירות מענה טלפוני שתוכלו להעלות על דעתכם. ניתן, כפי שכבר נזכר, לקבל שירות קביעת תורים למרפאה, שירותי מזכירות ושיחות למוקד שירות. ניתן כמו כן לחסוך בהקמת מוקד הזמנות ולתת לנציגים בעלי אוריינטציה שיווקית לטפל לכם בנושא ההזמנות, הם יסננו עבורכם את שיחות הסרק ויעבירו הלאה את הלקוחות הרציניים.
המוניטין שלכם לא נפגע (ואף מתחזק), הרווח עדיין שלכם
סוכני ומנהלי מכירות רבים מכל תחומי המשק, משתמשים דרך קבע בשירותי מענה טלפוני לעסקים, פשוט בגלל החוסר בזמן מצד אחד והחשש לפספס שיחה מצד שני. כמו כן, רבים משתמשים בשירות מענה אנושי מסוג זה, בשל הרושם היוקרתי שהוא מותיר על הלקוחות המתקשרים. אם אתם רוצים מצד אחד לחסוך בזמן ובעלויות ומצד שני לתת שירות מהיר ואדיב לקהל הלקוחות שלכם תוך צמצום עלויות- מענה אנושי לעסקים הוא הפיתרון עבורכם.
אורן שץ הוא מנהל אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש ושירותי שיווק באינטרנט.