שינוע והובלת רהיטים אינו דבר של מה בכך. רהיטים מעץ ומבד הינם מוצרים רגישים מאוד ועלולים להיפגע משינוע שאינו מקצועי. הובלה מקצועית של ריהוט, הינה חלק מחווית הקניה של לקוחות חנויות רהיטים רבות.
על מנת לסייע להוביל את הרהיטים חנויות רהיטים לבית הלקוח באופן המקצועי ביותר, המובילים נדרשים לעזרתו בנושאים הבאים:
1. תאור סביבת המגורים
האם מדובר בבית פרטי או בניין דירות - האם יש מדרגות פנימיות / חיצוניות ?
בדקו את גרם המדרגות, כניסה, גובה, האם הגובה משתנה בעיקולים. האם תיקרה נמוכה - האם גרם המדרגות מפותל ו/או צר - האם המסדרון צר ?
2. האם יש מעלית
האם יש מעלית למשא - מהו גובה ורוחב המעלית - מהו המשקל המירבי להעמסה ?
האם הגישה למעלית נוחה - האם תואם עם ועד הבית השימוש במעלית ?
3. תאור החדר בו ימוקמו הרהיטים
יש לבדוק את המידות של החדר אותו ייעדתם לרהיטים. מידות דלת הכניסה לדירה, מידות המעבר לחדר בו ימוקמו הרהיטים, פתח הדלתות והאם ישנם מכשולים בדרך הגישה, האם יש מדרגות נוספות בתוך הבית ?
4. פירוק הטובין והרכבתם בבית הלקוח
לעיתים, עקב מגבלות של הובלה בטוחה, יחליט צוות ההובלה שנמצא במקום, לפרק את הטובין ולהרכיבם מחדש בבית הלקוח. מדובר בהליך מקובל ושיגרתי, אשר נועד למקם את הטובין בבית הלקוח בצורה המקצועית והנכונה ביותר. במידה וצוות ההובלה יקבל החלטה שלא ניתן לפרק ולהרכיב מחדש את הטובין ולא ניתן להובילם בביטחה לבית הלקוח, נידרש לזמן מנוף רהיטים מיוחד, אשר תשלומו יחול על הלקוח.
5. מנוף מיוחד לרהיטים
במקרים בהם מסיבות מקצועיות, לא מתאפשרת העלאת הטובין לבית הלקוח בדרך בטוחה, שלא תפגע במוצר או במוביל, נידרש להזמין מנוף מיוחד וזאת בתשלום נוסף של הלקוח לחברת המנופים. תשלום עבור המנוף נעשה ישירות מול מנופאים מוסמכים והם אלו שנותנים את הביטוח והאחריות על הכנסת המוצר לביתכם.
6. בדיקה על ידי מומחה
יש ליידע את המוכר בעת הרכישה של הטובין בחנויות רהיטים, על כל דבר שיכול להוות מורכבות בהובלה. במקרים של מורכבויות, אנו מעדיפים, לתאם ביקור של נציג שירות טכני מטעמנו, אשר יגיע לביתכם ויבחן את האופציות השונות להכנסת הטובין.שינוע והובלת רהיטים אינו דבר של מה בכך. רהיטים מעץ ומבד הינם מוצרים רגישים מאוד ועלולים להיפגע משינוע שאינו מקצועי. הובלה מקצועית של ריהוט, הינה חלק מחווית הקניה של לקוחות חנויות רהיטים רבות.
על מנת לסייע להוביל את הרהיטים חנויות רהיטים לבית הלקוח באופן המקצועי ביותר, המובילים נדרשים לעזרתו בנושאים הבאים:
1. תאור סביבת המגורים
האם מדובר בבית פרטי או בניין דירות - האם יש מדרגות פנימיות / חיצוניות ?
בדקו את גרם המדרגות, כניסה, גובה, האם הגובה משתנה בעיקולים. האם תיקרה נמוכה - האם גרם המדרגות מפותל ו/או צר - האם המסדרון צר ?
2. האם יש מעלית
האם יש מעלית למשא - מהו גובה ורוחב המעלית - מהו המשקל המירבי להעמסה ?
האם הגישה למעלית נוחה - האם תואם עם ועד הבית השימוש במעלית ?
3. תאור החדר בו ימוקמו הרהיטים
יש לבדוק את המידות של החדר אותו ייעדתם לרהיטים. מידות דלת הכניסה לדירה, מידות המעבר לחדר בו ימוקמו הרהיטים, פתח הדלתות והאם ישנם מכשולים בדרך הגישה, האם יש מדרגות נוספות בתוך הבית ?
4. פירוק הטובין והרכבתם בבית הלקוח
לעיתים, עקב מגבלות של הובלה בטוחה, יחליט צוות ההובלה שנמצא במקום, לפרק את הטובין ולהרכיבם מחדש בבית הלקוח. מדובר בהליך מקובל ושיגרתי, אשר נועד למקם את הטובין בבית הלקוח בצורה המקצועית והנכונה ביותר. במידה וצוות ההובלה יקבל החלטה שלא ניתן לפרק ולהרכיב מחדש את הטובין ולא ניתן להובילם בביטחה לבית הלקוח, נידרש לזמן מנוף רהיטים מיוחד, אשר תשלומו יחול על הלקוח.
5. מנוף מיוחד לרהיטים
במקרים בהם מסיבות מקצועיות, לא מתאפשרת העלאת הטובין לבית הלקוח בדרך בטוחה, שלא תפגע במוצר או במוביל, נידרש להזמין מנוף מיוחד וזאת בתשלום נוסף של הלקוח לחברת המנופים. תשלום עבור המנוף נעשה ישירות מול מנופאים מוסמכים והם אלו שנותנים את הביטוח והאחריות על הכנסת המוצר לביתכם.
6. בדיקה על ידי מומחה
יש ליידע את המוכר בעת הרכישה של הטובין בחנויות רהיטים, על כל דבר שיכול להוות מורכבות בהובלה. במקרים של מורכבויות, אנו מעדיפים, לתאם ביקור של נציג שירות טכני מטעמנו, אשר יגיע לביתכם ויבחן את האופציות השונות להכנסת הטובין.
למידע נוסף אודות הובלה מחנויות רהיטים, כנסו לאתר המופיע בפרופיל.