כתיבה שיווקית :
הנחת הבסיס
כשם שאנו יודעים כי מילים יכולות להזיז הרים ולפתוח עולמות בתוכנו כך המילים השיווקיות - הקופירייטינג. קופירייטינג ממוקד ומדויק יכול להוביל את המוצר ישירות לחיבור המשמעותי ביותר בין הלקוח הפוטנציאלי למוצר.
תחושות כתובות
כתיבה שיווקית ממענת את המילים הנכונות בזמן הנכון, במשקל הנכון, בקצב הנכון, ברוח והסגנון הנכונים לפילוח של קהל יעד ממוקד או רחב. קופירייטר טוב מנגן על כל הכלים האלה בעת ובעונה אחת ! כדי להגיע למצב אופטימלי בו אנו יכולים להשתמש הלכה למעשה בקופירייטינג איכותי כדי לקדם מהלכים בעולם האינטרנט, הכלי החשוב ביותר שעומד לרשותנו הוא כתיבה לפי מילות חיפוש ממוקדות כדי למצב את עצמנו בקדמת הבמה האינטרנטית. כדי להגיע למצב אופטימלי זה עלינו לחבר ארבע מרכיבים מובילים בעולם הקופירייטינג -
שלושה מרכיבים מייצבים וליבה אחת :
המרכיב המייצב הראשון הוא הבנת המוצר - הכרה מעמיקה של מרכיבי המוצר : חוזקותיו, חולשותיו, יכולות אופטימליות, ועוד מרכיבי רוחב ואורך.
המרכיב המייצב השני הוא צבע השפה - שפת הקופירייטינג היא ההשלמה המתבקשת החשובה ביותר לשיווק המוצר : שפה עסקית מעונבת, שפה חברית, סגנון הי-טק או בכלל שפה טכנית יבשה עם נגיעות שיווק מדודות - הכל לפי הצורך.
המרכיב המייצב השלישי הוא עוצמה - קופירייטינג שיווקי ולוחץ מידי יכול להשיג תוצאה הפוכה (סלידה מהמוצר) אם הוא מופיע במקום ובזמן הלא נכון. המינון חייב להיות תואם את הרעיון האסטרטגי עליו בנוי הקו השיווקי - מכירתי, תדמיתי, טכני וכיוצ.
המרכיב הרביעי מחבר את כל המרכיבים המייצבים אליו והוא הליבה של המערכת - ייחודיות - מילים ממציאות מחדש דברים חדשים, קופירייטינג טוב ואפקטיבי יודע לייצר התעניינות במוצר חדש למרות שמדובר בסך הכל בעוד מהלך שיווקי של אנשי הקריאייטיב. נסו למכור או להמציא בעצמכם את גלגל !
עד כאן 263 מילים על התפיסה הקונספטואלית בנושא קופירייטינג.
כעת אתם נגנו בהרמוניה על כל הכלים : הבנת המוצר - צבע השפה - עוצמה - ייחודיות - כדי להפעיל את האתר שלכם באופן אופטימלי. לרשותכם.
הנחת הבסיס
כשם שאנו יודעים כי מילים יכולות להזיז הרים ולפתוח עולמות בתוכנו כך המילים השיווקיות - הקופירייטינג. קופירייטינג ממוקד ומדויק יכול להוביל את המוצר ישירות לחיבור המשמעותי ביותר בין הלקוח הפוטנציאלי למוצר.
תחושות כתובות
כתיבה שיווקית ממענת את המילים הנכונות בזמן הנכון, במשקל הנכון, בקצב הנכון, ברוח והסגנון הנכונים לפילוח של קהל יעד ממוקד או רחב. קופירייטר טוב מנגן על כל הכלים האלה בעת ובעונה אחת ! כדי להגיע למצב אופטימלי בו אנו יכולים להשתמש הלכה למעשה בקופירייטינג איכותי כדי לקדם מהלכים בעולם האינטרנט, הכלי החשוב ביותר שעומד לרשותנו הוא כתיבה לפי מילות חיפוש ממוקדות כדי למצב את עצמנו בקדמת הבמה האינטרנטית. כדי להגיע למצב אופטימלי זה עלינו לחבר ארבע מרכיבים מובילים בעולם הקופירייטינג -
שלושה מרכיבים מייצבים וליבה אחת :
המרכיב המייצב הראשון הוא הבנת המוצר - הכרה מעמיקה של מרכיבי המוצר : חוזקותיו, חולשותיו, יכולות אופטימליות, ועוד מרכיבי רוחב ואורך.
המרכיב המייצב השני הוא צבע השפה - שפת הקופירייטינג היא ההשלמה המתבקשת החשובה ביותר לשיווק המוצר : שפה עסקית מעונבת, שפה חברית, סגנון הי-טק או בכלל שפה טכנית יבשה עם נגיעות שיווק מדודות - הכל לפי הצורך.
המרכיב המייצב השלישי הוא עוצמה - קופירייטינג שיווקי ולוחץ מידי יכול להשיג תוצאה הפוכה (סלידה מהמוצר) אם הוא מופיע במקום ובזמן הלא נכון. המינון חייב להיות תואם את הרעיון האסטרטגי עליו בנוי הקו השיווקי - מכירתי, תדמיתי, טכני וכיוצ.
המרכיב הרביעי מחבר את כל המרכיבים המייצבים אליו והוא הליבה של המערכת - ייחודיות - מילים ממציאות מחדש דברים חדשים, קופירייטינג טוב ואפקטיבי יודע לייצר התעניינות במוצר חדש למרות שמדובר בסך הכל בעוד מהלך שיווקי של אנשי הקריאייטיב. נסו למכור או להמציא בעצמכם את גלגל !
עד כאן 263 מילים על התפיסה הקונספטואלית בנושא קופירייטינג.
כעת אתם נגנו בהרמוניה על כל הכלים : הבנת המוצר - צבע השפה - עוצמה - ייחודיות - כדי להפעיל את האתר שלכם באופן אופטימלי. לרשותכם.
אורי רון יזם ומנכ"ל חברת © UR Creative בוגר החוג לתקשורת, ניהול ומדעי המדינה באוניברסיטת בר אילן. קריין ועיתונאי ברשות השידור מזה 8 שנים, בעל 11 שנות ניסיון בענף הפרסום. שימש כמנהל תקציבים במשרדי פרסום, קופירייטר וכיום - יועץ אסטרטגי.
http://www.urcreative.com/
http://www.netoweb.net/
http://www.urcreative.com/
http://www.netoweb.net/