- כשאת/ה מעוניין לפנות לגרפיקאי מסוים, רצוי לעיין בעבודותיו הקודמות, לכל מעצב יש קו עיצובי שמזהה אותו, ואם אתה כלקוח מתחבר לעבודותיו, הסיכוי שהוא יוכל ליצור עבורך גרפיקה שתאהב גדול יותר.
- כדאי לקבוע פגישה פנים אל פנים ולפעמים מספיקה שיחת טלפון כדי לדעת שיש הבנה בסיסית ונעימה ביניכם.
- בכדי לקבל הצעת מחיר כוללת וללא הפתעות מאוחר יותר, תשלחו בקשה מדויקת של מה שאתם רוצים ליצור לדוגמא אלבום 20 עמודים בדוגל A4 שוכב . או פלייר שנכנס למעטפה מאורכת משני הצדדים.
- תבואו מוכנים עם מה שאתם מעוניינים ליצור, אם זה לדוגמא כרטיס ביקור, תשלחו למעצב את המלל ואת הקווים שהייתם רוצים לראות- קוים מנחים כללים.
- כאשר יצרתם לוגו לדוגמא, בקשו לראות אותו גם בשחור לבן, או הדפיסו אתם את הלוגו בבית במדפסת שחור לבן כדי לוודא שהלוגו נראה טוב גם בצבעים אלה.
- כאשר יצרתם לוגו, וודאו כי המעצב שולח לכם את הלוגו כ- PDF פתוח לעריכה. נקודה זו חשובה ביותר, לפעמים אנו יוצרים לוגו, מאושרים עד הגג ואז אנו רוצים לעבור לעבוד עם מעצב אחר או לשלוח את הלוגו לבית דפוס ואין לנו אותו באיכות טובה. הלוגו הוא הפנים העסקיות שלנו, והכי חשוב שיראה טוב בכל פרסום שלנו, לכן חשוב ביותר שיהיה בידיים שלנו קובץ עם הלוגו שיצרנו ורכשנו באיכות הטובה ביותר. דרשו זאת מהמעצב ותעמדו על כך!
- כך גם לגבי שאר הפרסומים, וודאו כי נשלח אליכם קובץ באיכות טובה- PDF או JPEG ב- 300 DPI כך שאם תרצו להעלות את הפרסום לאתר שלכם, לאתר בו ניתן להציג פרסומים, לשלוח אותו במייל וכו' תוכלו לעשות זאת בצורה מקצועית.
פרידיזיין- לירון פרידמן
/>friedesign1@gmail.com
http://www.friedesign.co.il