כדי לבצע עבודה שקטה ורצינית של בניית סיסמה נכונה למוצר עלינו לקחת בחשבון את כל הדברים הבאים/ לבצע את הפעולות המפורטות. (להלן -רשימה מקצועית של התייחסויות ( ידע עצמאי)).
(C) כל הזכויות שמורות לסיסמארט (שרות המצאת סלוגנים וכתיבה מקצועית משפיעה)
בניית סיסמה מקצועית למוצר/שרות/אתר אינטרנט
מטרתנו היא:
לשים סיסמה שפשוט תהיה?
לייחד אותנו?
למשוך תשומת לב אלינו? (ונכונה)
לבחור בסיסמה נכונה קולעת? (למה קולעת?)
לשים סיסמה שתגרום משהו למביט בה/לשומע אותה?
פירוט ספציפי:
לשים סיסמה שתיכנס לראש וכך יזכרו אותנו?
לשים סיסמה שתיכנס ללב וכך יזכרו אותנו?
לשים סיסמה שתיכנס ליצר וכך יזכרו אותנו?
לשים סיסמה שתשפיע על ביצוע פעולות (סיסמה ממריצה)
לשים סיסמה ש"תתפוס" ותיכנס לראש גם אחרי השימוש במוצר?
לשים סיסמה שתשפיע לפני השימוש במוצר?
לשים סיסמה שתשפיע אחרי השימוש במוצר?
לשים סיסמה שתשפיע תוך כדי השימוש במוצר?
לשים סיסמת "הילה" שתשפיע על אווירת השימוש במוצר?
לשים סיסמת זיהוי שתקשר בין שמנו לבין שם אתר האינטרנט (במידה ואין קישור)?
חישובי "איפה אנחנו" ביחס למשתמש
ביחד איתו
מבחוץ לו
בתוכו – (והיכן? - ישנם שלושת אזור בטלר : בטן,לב,ראש)
"כלל לא בנגיעה" (מפספסים?)
סוגי הסיסמאות שיש לנו האפשרות להשתמש בהן:
סיסמה "עוברת" (שפשוט נמצאית - כי צריך סיסמה)
סיסמה משדרת
סיסמת יופי
סיסמה תדמיתית
סיסמה קליטה "תופסת"
סיסמת זיהוי
סיסמה ממריצה
סיסמה משפיעה (לא בהכרח ממריצה)
סיסמה קוראת לפעולה
סיסמה ממחישה
סיסמת חרוזים
סיסמת עומק :
1. של מראה גרפי
2. משמעות
3. משחקי מילים
4. צלילים
הפעלה פסיכולוגית
של ביטול התנגדות למוצר
של השפעה רצויה
סיסמה עממית
סיסמה אלגנטית
סיסמה אקסקלוסיבית
סיסמה קרה מקצועית
סיסמה של נוכחות
סיסמה אומנותית
באיזה סוג מסר נבחר?
-פשוט
- מורכב
חד ראשי: (מכוון לדבר אחד)
פשוט
מתוחכם
רציני
ברור
עמוק (לאיזו שכבת פעילות פסיכולוגית של המשתמש?)
מצחיק
מיני
מדגדג
חמוד
דו משמעות
מקורי – יצירתי
ציורי
מוזר
מפתיע
דו ראשי :
תלת ראשי:
טטרא ראשי:
(השפעות בו זמניות של הסיסמה על דברים שונים).
ארגז כלי העבודה :
מלל ידע הבנת עומק יצירתיות שימוש ב: לוגיקה אינטואיציה הגשה יופי צבעי תוכן דייקנות עוצמה הגשה טובה אל תוך המתבונן נוכחות אסתטיקה ליטוש השפעה שיקולים פסיכולוגיים: השפעה פסיכולוגית על ידי: טיעון לוגי טיעון אמוציונאלי טיעון אווירה טיעון אסתטי טיעון משולב (דו ראשי,תלת ראשי,טטרא ראשי) טכניקות באטלר: כיוון הטיעון כלפי האופי של המשתמש: לבטן ללב לראש מחשבות,תחושות (אמוציות),יצרים פניה למחשבות (לאיזה אזור: תפיסה עצמית הערכה עצמית מצפון רגשות אשם תיקוות ציפיות פניה לרגשות: סוגים שונים פנייה ליצרים: סוגים שונים בחירת מסלולי החשיבה שעליהם הסיסמה תשפיע (על פי מודל פטי וקסיופוב:) היקפיים מרכזיים השפעה על התת מודע: צליל מראה - צורה משמעות קונוטציות עולות צורת האותיות בחירת הטקטיקה והאסטרטגיה (טקטיקות פשוטות): העברת אינפורמציה בלבד לעניין למשוך לפתות להשפיע להשפיע על מה בדיוק? לעורר דברים להוציא משיווי משקל הפחדה משיכה שליטה על חומרי מחשבות שנוצרות תיכנון מראש השהיה לאחר מכן טקטיקות מורכבות – שלב שני: ייחוד בידול הפרד ומשול כפיל הדרגתיות בבושקה ראי נוסח הסיסמה - שימוש בטכניקות הגופים כמשפיעים אחרת: ניסוח הדברים ללא גוף גוף 1 אני גוף 2 אתה גוף 3 הוא מהיכן לקחת את "הדברים": מתוך המשמעות מתוך המילים מתו הצורה מתוך משחקי המילים מתוך ההבנה החיצונית של ההתפתחות חישובי כמויות תיכנון: שיטת common כוח מוח נוח חישובי אחוזי כמויות של כל אחד מאלו. בחירת המסרים: משך המסר אורך המסר עומק המסר היקף המסר נגיעות המסר בפסיכולוגיה מסר דו ראשי מסר תלת ראשי מסר טטרא ראשי מסר משולב שימוש באשליות וכיפופי חשיבה: טכניקות גשטאלט שימוש בטכניקות לוחמה פסיכולוגית: במידה צנועה בלבד והוגנת.סודי.