כותב, מכל סוג; סופר, קופירייטר, תסריטאי, מחזאי וכדומה, רק כאשר יש לו 'סיפור טוב' ביד,
עם התובנות הנכונות, רק אז הוא יודע שקהל היעד יתחבר אליו ואל המסר שמועבר.
כך בספר כאשר הסופר מסקרן את הקהל, מרגש ומפתיע אותו בסיפור ובהתפתחות הדמויות,
כך גם בתסריט וכך גם בפרסום ושיווק.
בפרסום - רק כאשר הקופירייטר, בשיתוף פעולה עם הארט כמובן, מספר סיפור שמעביר את המסר,
בכל מדיה פרסומית שהיא,
באופן שיסקרן, ירגש ויפתיע את קהל היעד, כאשר הוא מיישם את התובנות הנכונות,
רק אז המסר הפרסומי שמועבר יעבוד וישיג את המטרות שלו.
איך מצליחים להגיע לפרסום עם 'סיפור טוב בעל תובנות נכונות' - אה... את זה אני לא מוכן לגלות.
אלון תמיר - קופירייטר