עם התפתחות האינטרנט חלו שינויים רבים בדרכי הצריכה והקניות של אנשים.
יותר ויותר אנשים נוהגים לבצע את הקניות שלהם דרך הרשת.
עובדה זו נכונה גם לגבי חלפים וציוד לרכב. אם עד כה אנשים נהגו להגיע למרכזי השירות לרכב, מוסכים או חנויות מסוג AUTO DEPOT , יותר ויותר מגלים אלטרנטיבות לרכישת חלקי חילוף, כלי עבודה ושיפורים לרכב דרך הרשת.
ישנם אתרים שניתן לעשות את הקנייה און ליין על ידי עגלת קניות וירטואלית ויש חברות עם אתרים שניתן להשאיר פרטים ליצירת קשר או ישירות להתקשר לייבואן על מנת לבצע הזמנה.
אני אישית תמיד מעדיף את האופציה השניה. זה נותן לך אינדיקציה מול מי אתה עומד ואת הרצינות של אותה חברה שאתה עומד לבצע קניה גדולה דרכה.
מה גם שחשוב לבדוק את המלאי והמוצרים שהאתר מציע ואת מדיניות החזרת מוצרים וביטוחים. ככל שהאתר מציע יותר מוצרים וממגוון רחב של יצרנים הוא עדיף על פני אחרים.
כאשר מדובר על חלקי חילוף לרכב , שיפורים לרכב, כלי עבודה שמנים ושלל תוספים לרכב תמיד תבקשו רשימת לקוחות קבועים של אותו ייבואן. ככל שמספר הלקוחות גדול יותר כך הייבואן יותר אמין ומתעסק עם חומרים וציוד איכותיים. אל תחששו להתקשר ללקוחות ולבקש המלצות.
רשת האינטרנט לא רק גרמה לגלובליזציה אלא גם לשינויים בהרגלי הצריכה שלנו. אם רק לפני 10 שנים היינו מתרוצצים מחנות לחנות כיום ניתן לבצע קניות גם ממדינות זרות. שינוי זה גם גרם להורדת מחירים דרסטית. עד לא מזמן חלפים לרכב וכלי עבודה היו מנת חלקם של מוסכים וייבואני רכב שהיו יכולים להרשות לעצמם ציוד זה בשביל עבודה שוטפת, כיום כל אחד יכול לפתוח מוסך ביתי קטן בחצר ביתו בעזרת כמה קליקים קלים על העכבר וקצת ידע במכונאות.
שמחה ברקוביץ, בעלים בקומפיובר שירותי אינטרנט המתמחה בבניית אתרים, אחסון אתרים, קידום אתרים, עיצוב אתרים ושירותי מחשוב לעסקים ופרטיים כאחד.