אין שיטה טובה יותר להגדיל את העסק שלך מאשר באמצעות מאגרי מידע לשירות של דיוור ישיר ורשימות דיוור איכותיות. בין אם יש לך עסק של נדלן למכירה ובין אם אתה משווק עצמאי של רשת חדרי כושר לתחום פעילות גופנית. היום אם אתה לא באימייל ובאינטרנט אתה לא קיים, לקוח מצפה לקבל אימיילים כי הם זולים מהירים ונגישים יותר מטלפון. בעל העסק שולח מיילים לכל מי שנרשם, התעניין, יצר קשר או קנה, ומעדכן אותם על חידושים בעסק, מבצעים או אפשרויות קנייה ובכך מגדיל את הנחשפים למה שיש לו להציע. דיוור ישיר היא שיטה המיועדות לבעל עסק המעוניין לתת אינפורמציה מתעדכנת באופן קבוע לכל מי שמעוניין במוצר שלו. קריטי בעת הרכבת רשימות תפוצה לדיוור ישיר להקפיד על היותן רלוונטיות למקבל.
ספאם מתרוקן יתום לאחר שאיש לא צפה בו פעם ביומיים בערך ולא שם בעל העסק שלנו רוצה להיות, אלא ב - Inbox, שמח וטוב לב. מה הכוונה רשימה רלוונטיות? דיוור ישיר צריך לפנות בחוכמה לאנשים בטווח העניין, הגיל, המגורים וכו', המתאימים לעסק שאותו פלוני מנסה לקדם. ככה הם ישמחו על "הטרחה" שעשיתם עבורם ויחזרו.
על בעל העסק להשאיר גלויה יפה וחינמית למילוי פרטים, ככה שאלו שנרשמו בטוח לא יכנסו לספאם: הם ביקשו, בצורה אקטיבית, להיכנס לדיוור הישיר שלכם. תוכלו להכניס לרשימה אנשים שמעוניינים במוצר וביקשו זאת באופן אקטיבי. אפשר להכניס באופן אוטומטי כל אדם שקנה אצלכם משהו. שיטה שלישית היא, כל אדם ששלח לכם מייל עם שאלה וגם התקדם וקנה, או הגיע להתעניין, יכול להיכנס לרשימה. חשוב מאד לא להכניס לרשימה כל אחד ששלח אליכם מייל (אם אמא ביקשה לשאול מה נשמע, היא לא צריכה לקבל פרסומת של טיפולי אסתטיקה במבצע). חשוב שיהיה אדם שאחראי על דיוור ישיר במערכת שלכם, שלא יהיה איזה "רובוט" אוטומטי. סינון סכמטי ללא מחשבה יביא ספאם רב מאד לגולשים שלכם.
התרמה באמצעות שיווק ישיר
כאמור, בזמן האחרון, אולי בגלל שהמשבר מקצץ ביכולת של חברות רבות לפנות לחברות פרסום, נוטות חברות רבות לעבור לשיווק ישיר ולתחום קידום באינטרנט אפילו כשמודבר בתרומות. אין תורמים, יש אינטרנט, הוא עולה רק 100 שקל בחודש. למשל, מנכ"ל פלאפון הזמין את כל החברים שלו באימייל למסיבת השקה ותרומות של מותג חדש. למשל בנק הפועלים שהזמין תרומות בשיווק ישיר במייל. אין צורך בחברות גדולות וקמפיינים מפוצצים, זה לאירועים שמחייבים זאת. שיווק ישיר מקצר את הדרך ללקוחות וחברים. למשל מנכ"ל עמותה שביקש במייל מכל התפוצה שלו להפיץ את הזמנת הכרטיסים לאירוע השנתי. הכל דרך שיווק ישיר: אפשר להעביר כל מסר בקלות, דרך האינטרנט. בקלות. כל מה שצריך הוא לארגן רשימות מסודרות של אימיילים של אנשים לפי שיוך ותיוג. והכל רק במרחק קליק אחד.
צוות כותבי מאמרים מקצועיים בתחום של השקעות נדלן .