כתיבה שיווקית מהי?
כעקרון, הכתיבה השיווקית הינה כתיבת התוכן באתרי האינטרנט לצורך קידום אתרים. אולם, למרות שהעידן הטכנולוגי פרץ את גבולותיו ורשת האינטרנט התפרשה על הכול, עדיין, אנו רגילים לכתיבה יום-יומית במודעות, בפרסומות, בפליירים ועוד. כתיבה זו אינה מועילה ואף גורעת במקרה של קידום האתרים מאחר שכתיבה שיווקית זהו כלי לקידום אתרי אינטרנט, במצב של ליקויים, שגיאות כתיב, תוכן לא רלוונטי, תוכן שגוי או תוכן שאינו מובן למשתמש, מתפספס כל העיקרון של קידום האתרים. מה גם, שבפרסום בתי עסק ובעלי מקצוע, יש השלכות לתוכן הנכתב והדרישות הינן גבוהות מאוד. ז
ו הסיבה לכך שבראש ובראשונה בתי עסק, חברות, תאגידים ואף קהלים פרטיים פונים אל חברות העוסקות בקידום אתרים ובין היתר בכתיבת תוכן ובכתיבה שיווקית.
כתיבה שיווקית - איך היא מקדמת אותי?
הרציונל של כתיבה שיווקית הינו קידום אתרים.
כיום, אחוז ניכר מכלל האוכלוסייה פונה אל רשת האינטרנט בחיפושים אחר תשובות או שירותים שונים. על כן, בכל חיפוש במנועי החיפוש ניתן לקבל תוצאות רבות אשר יכולות להגיע למספר אלפים. לרוב, אנשים אינם בוחרים לסקור ולבדוק את כל התוצאות אלא מסתפקים בכמה תוצאות ראשוניות ובוחרים מבניהם.
בהבנת עיקרון זה, פיתחו המומחים לקידום אתרים שיטה, בה יופיע האתר המבוקש מספר פעמים ואף יתקדם לכיוון תחילת רשימת התוצאות בכדי ליצור פופולאריות ולהגדיל את קהל הלקוחות.
כתיבה שיווקית - כיצד?
השיטה המוזכרת לעיל מבוססת על פרסום רב של כתיבה שיווקית ומאמרים קצרים השתולים ברשת האינטרנט.
כך כאשר משתמש מחפש במאגרי החיפוש השונים תחת מילות מפתח מסוימות אשר מופיעות בכתיבה השיווקית, יועלה האתר שלך לרשימת תוצאות החיפוש. ולא זו בלבד אלא שעל ידי פיזור רב של חומרים ופרסומים באתרי שיווק, יועלה האתר שלך מספר רב של פעמים ובכך עולה הסיכוי שלך פי כמה וכמה להגדיל את קהל לקוחותיך.
כותב המאמר הינו דמות מוכרת וותיקה ברחבי המדיה האינטרנטית המתמחה בכל הנוגע לכתיבה שיווקית באינטרנט.