בימים בהם חנויות פרחים הופכות למותג רציני. אנו צופים בעלייה משמעותית במחירות של זרי פרחים שונים ומגוונים, כמובן כל זאת, בהתאם למצב הכלכלי בהם נתונים לקוחות שצורכים זרי פרחים. איך עובד עניין מיתוג של חנות פרחים בעצם? לאחרונה חנויות פרחים בודדות נבלעות ומתמסמסות לאט, בעקבות עלייתן של רשתות חנויות פרחים. רשתות חנויות פרחים מבטיחות משלוח פרחים מהיר ויעיל עם טיפול מקצועי ואדיב. הפניה לרשתות האללו שנחשבות כמותג מתקדם בשוק הפרחים בארץ לרוב מבתצע דרך האינטרנט. האתר בנוי בתצורה של קטלוג והגולש יכול לבחור צורות שונות של זרי פרחים או אף ליצור הרכבת סידור פרחים כרצונו.
מיתוג חנות פרחים קטנה כיום מתבסס ברובו על מוניטין וקהל לקוחות קבוע הצורך פרחים מעבר לקניית זרי יום הולדת וכדומה. חנות פרחים פשוטה שאינה נתמכת על ידי רשת חנויות פרחים צריכה לדאוג שקהל לקוחותיה לא עוזב, כי פה בעצםפ מבוסס כוחה. על פניו ניכר כי אם אדם רוצה לעשות משלוח פרחים ליומהולדת או יום נשואין הוא יעשה זאת דרך האינטרנט. על פניו ניכר שרשתות חנויות פרחים גדולות דואגות לקדם עצמן כמעט בכל תחום אפשר במדיה: אינטרנט, טלוויזיה, רדיו, עיתונאות ופרסום חוצות. באמצעות פעילות ענפה נרחבת ומרושתת מצליחות החברות הגדולות של שוק הפרחים בארץ לשרוד כלכלית ורווחית.
כיום ניתן להבחין במעבר חד של חנות פרחים קטנה מאסטרטגיית פרסום של מקומונים לקידם אתר החנות באינטרנט או פרסום יותר נרחב. כיום חנות פרחים קטנה לוקחת בחשבון שמשלוח פרחים יכול להתבצע מבחינה עסקית דרך האינטרנט. הקהל יכול לבחור בעצמו את זר הפרחים המבוקש שהוא רוצה או סידור פרחים שנראה לו מספיק מכובד וזאת על פי מידת רצונו ובהתאם לסכום אותו הוא מבקש להוציא. על פניו ניכר כי אסטרטגיית השיווק של פה לאוזן של חנויות פרחים קטנות מתמוססת עם הזמן וניכר כי יותר ויותר חנויות פרחים קטנות משדרגות את אתר האינטרנט שלהן והופכות את עצמן למותג של ממש המספק משלוח פרחים לרוב חלקי הארץ, כאשר הן שומרות על ציביון האינטימיות הידוע מבלי הצורך להתרחב אבל עם הצורך להביט קדימה ולדאוג שלא ישארו בלי לקוחות.