מאמצי שיווק ניכרים מרוכזים בתקופה זו באתרי רשתות חברתיות בעיקר ברשת FACEBOOK.
יש האמורים שמפרסמים מעדיפים לרכז את המאמץ ברשתות חברתיות עקב יכולת המיקוד הגבוהה שרשתות חברתיות מאפשרות. ברשתות חברתיות ניתן להקדיר קמפניים המיועדים לפלחי שוק מדוייקים במיוחד: כגון מבצעים לגברים בלבד, מבצעים לרווקים ורווקות, וכדומה . יכולת הפילוח והמיקוד ברשתות חברתיות גבוהה מאי פעם. לפיכך אין פלא שניתן למצוא רבים מהמבצעים וההגרלות רבים דווקא בפייסבוק.
מאמר זה "חושף" טיפ כיצד לאתר ראשונים מבצעים אלה, ולהשתתף בהם.
במאמר קודם "טיפ כיצד ניתן לאתר מבצעים לבד, ולהגביר בכך את הסיכוי לזכות" למדנו כיצד להעזר במנוע החיפוש גוגל כדי לאתר מבצעים שרק עתה פורסמו ולא רבים לקחו בהם חלק (דבר המגדיל משמעותית את סיכויי הזכיה בהם).
נשתמש בטריק דומה אך הפעם נגביל את המנוע בקבלת מבצעים והגרלות אך ורק מאתר מסויים ובמקרה שלנו מאתר פייסבוק.
בלינק הבא הקלדנו את המילה פרסים במנוע החיפוש והשתמשנו בביטוי site:facebook.com על מנת להגביל את התוצאות אך ורק מאתר מסויים, במקרה שלנו כמובן אתר פייסבוק. השתמשנו באפשרויות המתקדמות על מנת לסנן רק תוצאות מהשבוע האחרון.
הפרמטר של השבוע האחרון אינו חובה. ניתן לשנות את הרזולוציה של התשובות לתוצאות מ 24 השעות האחרונות (כלומר מהיום , אך יתכן שכך נצמצם את התוצאות יותר מידי ויתכן שאף לא ימצאו תוצאות) או להרחיב את התשובות לחודש או השנה האחרונה (מה שכמובן לא רצוי, כי סביר להניח שהמבצעים הסתיימו כבר).
בעת כתיבת המאמר התקבלו 29 תוצאות שרובם ככולם הגרלות או מבצעים שפרסים רבים בצידם.
כעת נותר רק להשתתף ולקוות לטוב.