בחירת רכב היא תמיד עסק רציני. הישראלי הממוצע רואה קניית רכב כהשקעה כמעט כמו בנכס נדל"ני או ממש כמו השקעה בעסק לכל דבר. רכבי רנו בארץ זוכים בשנים האחרונות לטיפוח מוניטין בכל הקשור בשדרוג הרכבים מבחינת מפרט, עיצוב והתגברות עיקשת כמעט על הבעיות הטכניות שליוו את רכבי רנו במרוצת השנים. כיום מוסך מורשה רנו, מהווה לא רק מוסך שקולט רכבי רנו לטיפולים ותיקונים. כיום מוסך רנו מהווה צומת חשובה שמקשרת בין לקוחות רנו לבין החברה בישראל. כיום ישנה הנחיה בין המוסכים המורשים בארץ לטיפול ברכבי רנו להוות סוג מסוים של משווק עבור רכבי רנו.
רכבי רנו כיום, משווקים בצורה כזאת בהשמת דגש על כך ש"רנו לא רואה מוסך" כפי שמציינת הפרסומת שרצה בחודשים האחרונים. הדגש על כך שרנו לא רואה מוסך הוא בעקבות הפקת לקחים שעשתה חברת רנו בעבקות דיווחים מוסכי רנו בארץ על נתוני הכניסה של רכבי רנו לטיפול. כיום כל מוסך רנו שמוגדר כמוסך מורשה, חייב לתת דיווח מפורט על נתוני הכניסה כל רכיב רנו למוסך ועל הטיפולים שבוצעו ברכב ברמת המיקרו. המעקב של החברה אחרי מוסכי רנו נועד לבחון האם אכן רכבי רנו לוקים בפגם מסוים או פשוט הלקוח הישראלי מרבה להכנס למוסך במשך השנה. בלי כל קשר לדגם הרכב.
מוסך מורשה רנו כיום מעניק מעבר לטיפול ברכבים, הוא מעניק גם הדרכה להמשך הטיפול שיש לעשות ברכב. מוסך מורשה רנו שמכבד את עצמו, לפני שהוא ימהר לחייב את הלקוח בעבודה על הרכב הוא יעניק הסבר מפורט על התיקונים שבוצעו ועל כיצד לשמור על האוטו ומתי פעם הבאה שהרכב צריך לחזור למוסך. היכולת של מוסך רנו לנתב ולמיין את הבעיות ברכבים הוא העיקר ברעיון השיווק של חברת רנו.