שיווק באינטרנט מאפשר גישה ישירה לעולם כולו - העולם ככפר גלובאלי אחד.
המשמעות הינה משיכת קהל היעד הרלוונטי לאתר שלך תוך כדי התחשבות על כמות ההשקעה לעומת יחס ההחזר הנכון.
כמה כסף תצטרך להשקיע על מנת להגיע למיקום נצפה במנועי החיפוש שיוביל למכירות ובסופו של דבר היחס בין כמות ההשקעה לבין כמות המכירות מאפשר לנו למדוד את יחס ההמרה. לבדוק את שוויו של ליד.
גם אתה יכול לחקור וללמוד איך להתחרות באתרים גדולים וקטנים כאחד. מדובר בעולם של ניסוי וטעייה מתמשך אין סופי. העלויות של שיווק באינטרנט והאמצעים העומדים לרשות כל אחד מאיתנו מתגמדים בהשוואה לעידן של הפרסום והשיווק לפני עידן האינטרנט ודבר זה תקף עדיין להיום.
אם יש לך עסק ואתה מעוניין בקידום מהיר. קידום בגוגל בפרסום הממומן יאפשר לך לקבל חשיפה כל עוד אתה משלם.
במידה ואין לך כסף להשקעה עדיין ניתן להשקיע את זמנך ועבודה נוספת לאורך זמן שתאפשר לך להגיע למקומות ראשונים.
במילים אחרות לזרוע ולקצור לאחר מספר חודשים.
הדרך הנכונה והיעילה של שיווק באינטרנט הינה להביא את קהל היעד הפוטנציאלי הנכון אל האתר שהינך משווק אותו ולכן מומלץ לבצע חקר שוק ולחפש אתרים רלוונטיים שיהיה אפשר לפרסם בהם מבלי להתחרות בהם. קהל יעד שמבקר באתרים רלוונטיים יהיה תקף למוצר או השירות שאנחנו מנסים לקדם והמשמעות של זה הינה לידים איכותיים יותר.
דרך הפעולה הינה הגדרת המסר והדרך להעבירו בצורה המהירה ביותר ללקוח הפוטנציאלי, מבקר ממוצע נכנס לאתר ל-5 שניות ואם הוא לא מוצא עניין הוא פשוט עובר לאתר אחר. המסר חשוב שיתפוס את העין וגם את האוזניים. דוגמא לכך הינה השימוש במנחה לאתר שיעביר את המסר בצורה יעילה יותר מכל תמונה טקסט או גרפיקה. ידבר אל הגולש באתר וינחה אותו לנקוט פעולה מסויימת.
דוגמא למנחה באתר
לאחר שתפסנו את תשומת ליבו של המבקר הוא יישאר זמן רב יותר באתר וכך סיכוייו גדולים יותר להפוך ללקוח פוטנציאלי.
שיווק באינטרנט הינו תחום שמצריך להיות כל הזמן עם יד על הדופק לדברים חדשים, עידכונים ממנועי חיפוש על אלגוריתמים שמשתנים מתקופה לתקופה, להיות ערני ביחס לסביבה המתחרה בנו.
תומר שוחטוביץ - יזם אינטרנט
פרזנטורים לאתרי אינטרנט