דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פרסום מאמרים ככלי לביצוע קידום אתרים נכון 

מאת    [ 26/03/2010 ]

מילים במאמר: 486   [ נצפה 4334 פעמים ]

קידום אתרים הוא תחום עצמאי בעולם האינטרנט אשר עיסוקו לשווק אתרים ולגרום להם להופיע גבוה (בעמוד הראשון) במילות החיפוש הרצויות וכך להגדיל את חשיפת האתר וההכנסות הנוצרות ממנו. קידום אתרים עושים בשני שלבים עיקריים. הראשון הוא אופטימיזציה של האתר כלומר לוקחים אתר קיים ומתמצתים את הטקטסים, מסדרים את המבנה, מוסיפים מידע והופכים אותו נגיש למנועי חיפוש ולגולשים כך שהמבנה שלו יהיה "ידידותי למנועי חיפוש". השלב השני הוא קידום האתר ברשת (SEO= Search engine optimization) וזאת עושים על ידי בניית המותג (מיתוג האתר שלכם) ועל ידי בניית קישורים רבים ורלוונטים ככל האפשר לתוכן האתר שלכם.

פרסום מאמרים מהיבט של קידום אתרים

פרסום מאמרים היא (בדיוק כמוכם עכשיו) דרך קלה באופן יחסי להגיע אל גולשים. בארץ עשרות אתרי מאמרים חלקם טובים יותר וחלקם פחות בהם תוכלו לפרסם מאמרים. לרוב כאשר אתם מפרסמים מאמר תוכלו גם לכלול עד שלושה קישורים אל האתר שלכם. קישורים אלה נסרקים על ידי מנועי חיפוש וגם מובילים גולשים אל האתר שלכם. למעשה על ידי פרסום מאמרים ברשת הישראלית תוכלו לבנות כמות לא מבוטל של קישורים רלוונטיים לתוכן אל האתר שלכם.

מה זאת אומרת רלוונטי לתוכן?

קישור רלוונטי לתוכן הוא כזה שמגיע מאתר אשר עוסק בנושא בו אתם עוסקים. לדוגמא הצלחתי להשיג בשבוע שעבר קישור עבור חברת זמנהוף שירותי תרגום אל דף תרגום משפטי משלושה אתרים של עורכי דין. האתרים מהם השגתי קישורים עוסקים בנושא המשפטי כמו גם הדף אליו הם קישורי אשר מדבר על תרגום משפטי לחברות ומשרדי עורכי דין ולכן נחשב רלוונטי.
בדומה גם הדף בו המאמר שלכם כתוב עוסק בנושא עליו כתבתם ולרוב גם המודעות הפרסומיות שבו מזהות את הנושא לפי הכותרת והמילות מפתח ומחזירות הודעות באותו נורא. אמנם אין זה רלוונטי כמו הלינקים שהזכרתי למעלה אך זה עדיין נחשב קישור ברמה גבוהה וגם קישור אשר איננו מסומן בתג NoFollow.

כתיבת מאמרים נכונה

מבנה מאמר נכון יכול להגביר את החשיפה והאטרקטיביות של המאמר שתכתבו עבור גולשים ומנועי חיפוש. כדאי לכתוב בפסקאות ובדומה למאמר זה ליצור תתי כותרות על ידי שימוש בהגדרת כותרת H3 או H2 אשר מציינות התחלה של חלק חדש במאמר. בכותרות אלו כדאי לכלול מילות מפתח רצויות כמו גם בטקסט הרגיל לאורך המאמר.

נסו לשלב קומבינציות והטיות של המילים אותם אתם רוצים לקדם במאמר לדוגמא ניתן לשלב את המינוח "הובלה של דירה" במשפט וגם את המינוח "הובלת דירה" מספר פעמים מתוך מחשבה על מה יקלידו גולשים שונים בתיבת החיפוש של גוגל (ומנועי חיפוש אחרים)
מצד שני, נסו לכתוב מאמר קריא וקולח ולכן אל תכתבו משפט רק כדי לכלול מילת מפתח אלא בנו אותו בצורה הגיונית שהגולש יהנה לקרוא. אחרי הכל אם מנועי חיפוש אשר מנתחים את התנועה של גולשים כדי לדרג את חשיבות הדף יראו כי ה50 הגולשים האחרונים בילו בדף שלכם (הדף בו נמצא המאמר) פחות מ30 שניות / דקה הם יסיקו כי הגולשים לא מוצאים את שחיפשו בדף שלכם ויפסיקו להפנות אליו גולשים חדשים.

אם אפשרי, פתחו את המאמר לתגובות וטרקבקים והמליצו עליו במשאבים אחרים בהם אתם כותבים. קידום הדפים אשר מקדמים אתכם היא אסטרטגיה בריאה, הגיונית ועובדת!. בהצלחה..

www.sagive.co.il - שגיב SEO קידום אתרים מקצועי ומנוסה עם חברת שגיב SEO שירות פרסום ברשת האינטרנט הישראלית והעולמית עם עדכון הלקוח על מצב הקידום ודוחות מסודרים. עושים את ההבדל ומביאים אותך אל קהל הגולשים קידום אתרים ששוה תנועה וחשיפה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשיבות היוגה לאיזון אורח חיים יושבני  -  מאת: מיכל פן מומחה
היתרונות של עיצוב בית בצורת L -  מאת: פיטר קלייזמר מומחה
לגלות, לטפח, להצליח: חשיבות מימוש פוטנציאל הכישרון לילדים עם צרכים מיוחדים -  מאת: עמית קניגשטיין מומחה
המדריך לניהול כלכלת משק בית עם טיפים ועצות לניהול תקציב -  מאת: נדב טל מומחה
חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים.. תחשבו שוב -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב