פרסום באינטרנט הינו תחום רב גוני המכיל בתוכו אפשרויות רבות של התחברות לקהל היעד אליו אתם מעונינים להעביר את המסר.
על מנת להגיע לקהל היעד הרלוונטי אליו אתם מכוונים יש לעשות מחקר המקיף מספר אספקטים חשובים כמו גיל קהל היעד, תגובת קבוצת מיקוד, אוכלוסיות שונות בתוך קהל היעד וכו'
שלבי הבנייה של מסע הפרסום שלכם יכול להתפרס על מספר רב של חודשים או אפילו להיות מסע פרסום מתמשך, הכל תלוי ועומד על התקציב אשר ברשותכם. תוך כדי מסע הפרסום תופתעו לגלות שישנם כיוונים שונים שלא ממירים ללקוחות שאליהם ציפיתם.
בחלקים אחרים, תופתעו לגלות כי מקומות בלתי צפויים מניבים לכם לקוחות רבים מהמתוכנן.
פרסום באינטרנט יכול להתבטא גם בעולם האופליין - כלומר שלטי חוצות, פרסום על אוטובוסים ועוד, פרסום אשר מביא את התנועה ממדיה אחרת, מדיה חיצונית לעולם האינטרנט. אנחנו חיים עדיין בסביבה שנמצאת רוב שעות היום בדרכים, ברכבת, אוטובוס ורבים מאיתנו סורקים בצורה אוטומטית שלטי פרסום הסובבים אותנו.
יתרון נוסף הינו בכך שניתן להשתמש עם הוידאו בפייסבוק, בדפי הנחיתה, ביוטיוב ולמעשה כמעט בכל מקום שתרצו.
בין אם אתה רוצה להצטלם בוידאו או שחקן או שחקנית שיעשו את העבודה עבורך.
סטטיסטיקות מוכחות מראות שפרזנטור בין אם על האתר או בוידאו ביוטיוב מעלה את יחס ההמרה.
אחת הדרכים היעילות לפרסום באינטרנט הינו השילוב של איש אמיתי שינחה את המבקרים אצלכם באתר, יכוון אותם למקומות שתרצו להדגיש, מבצעים מיוחדים בהם תרצו לפקס את המבקר, מילוי שאלון, סקר, דף שאלות ותשובות ועוד הרבה אפשרויות בהן ניתן לעורר את המבקר באתר דרך התקשרות ייחודית, מעין שיחה בגובה עיניים בין המבקר באתר למנחה באתר - דבר אשר יוצר מקבילה אמיתית לעולם שבחוץ.
דוגמא לפרזנטור על כתבה זו
תומר שוחטוביץ - יזם אינטרנט
שיווק ופרסום באינטרנט באמצעות פרזנטורים, מנחים לאתר אינטרנט