שיכור מתקשר
הכיצד התורה מצווה עלינו להרוג כל מכשפ/ה שנקרא/ת מתקשר/ת, ואנחנו, לא שאנחנו לא הורגים - אלא אנחנו לומדים ומאמינים למכשפים - ובזה אנחנו הורגים את עצמנו...כיצד אפשר לדעת את הדעת ממדיום (מתקשר שמוריד שפע) בעולם שקיים בו שיבוש, כעוס?...
המקרא מספר לנו על הערב רב שיצאו ממצרים והם שגרמו לחטא העגל בזכות הדיבור עם העולמות העליונים, למדו ולימדו כולם לאמור שהתורה ירדה מן השמים: היהודים, הנוצרים והאסלאם...והיום התפתח ענף התקשורת עוד מימיו של אלכסנדר בל והנה כולם מתקשרים אל העולמות העליונים...ועד היום הזה עם כל המדע המודרני ועם כל חכמי הדור מצד היהדות ומצד הקבלה לא יודעים שהמושג - שמים היא מודעות משה.
אנשי הדת טוענים אנחנו מחוברים לאבותינו ז"ל ואנחנו מורדים לכם את השפע ואתם תעשו בזה כראות עינכם...
כך גם מלמדי הקבלה שמחוברים לאותם אבותינו ז"ל וטוענים קבלה זה לא דת...
המדע שונה קצת מהדת והקבלה, הם מלמדים – "תחת כפיה", וקוראים לזה – "היגיון", וכל מי שיוצא מההיגיון שלהם הוא מקבל את עונשו, כשם שהכנסייה התנהגה עד שהורד ממנה הסמכות על ידי המדע, והם, לקחו את הירושה הזו מהם. וקראו לזה בשפה המודרנית "אכיפת החוק"...אל תקרא "אכיפת החוק" אלא "אלף כפית החוק". ובתוך אל"ף נמצא: נפש, רוח, נשמה, חיה ויחידה של בלעם שהיא נקראת התורה הטמאה...שעל כן, הדת מדע וקבלה טוענים שכל מה שלומדים נמצא בתורה...שעל כן היום הזה אני ומורי טוענים בפה אחד – "התורה הכתובה שנמצאת בידנו היא תורה טמאה וצריך לקדש אותה".
ישנו "מתקשר" אחד שהוא עמד במבחן המציאות והוא מורי אלופי ומיודעי רבי שמעון בר יוחאי שעליו נאמר: "אשרך רבי שמעון קשרי שי"ן קשרת (תקשר).
תראו שיחה במעמד: "קשרי שי"ן קשרת" בן שני שיכורים שעומדים במבחן המציאות שדרך השיחה הזו אפשר ללמוד ולדעת ולהגיע -לחיי נצח ולגמר תיקון.
שיכור מול שיכור
שואל שיכור א' - שלמה
מדוע במודעות של אפשרי, אנחנו רואים את האפשרי שהקים האפשרי, ואנחנו טוענים בלתי אפשרי?...
במצב אפשרי, הכל אפשרי. על כן שאלת השיכור היא: אפשרי להיות שיכור ומול השיכור עומד שיכור אפשרי שהשיכור הקים אותו, הכיצד השיכור האפשרי לא יכול להתעלות על השיכור האפשרי שהוא הקים אותו ולהראות לו שהוא לא שיכור והוא יכול להיות אפשרי במודעות מעל האפשרי?...
שיכור אני ולא מיין!...הכיצד אני יכול להיות שיכור ולא מיין כאשר היין הוא המלכה של השיכור?...
עונה שיכור ב' – שלמה
וראיתי את-כל-מעשה האלהים, כי לא יוכל האדם למצוא את-המעשה אשר נעשה תחת-השמש, בשל אשר יעמול האדם לבקש ולא ימצא, וגם אם-יאמר החכם לדעת, לא יוכל למצא...
עונה שיכור א' – חיים
הכיצד המעשה שנעשה אפשר לעמול בו, מבלי למצוא את המעשה שעשה את המעשה שנעשה?...אם-יאמר זה אומר לא החכם לדעת לכן לא יוכל למצוא...אם-יאמר צריך לדעת שכדי שיוכל למצוא הוא צריך לראות את נעשה ולא את אשר עשה...
עונה שיכור ב' - המלך
ושבחתי אני את השמחה, אשר אין-טוב לאדם תחת השמש כי אם-לאכל ולשתות לשמוח, והוא ילונו בעמלו ימי חייו אשר-נתן-לו האלהים תחת השמש...
סוף שיחה בן שיכור לבן שיכור "חיים שלמה - שלמה המלך", ושיבואו כל השיכורים שעד היום הם שותים ואוכלים ורוקדים ושמחים סביב העגל הזהב שהם יצרו וישתו עוד יין שמהם הם שיכורים וישאלו וילמדו לדעת כיצד יוצאים משיחה כזו – לגמר תיקון מוחלט.
"קשה להיות שיכור אם לא יודעים ורואים את נעשה שעשה את השיכור".
"שיכור מיין יודע שכדור הארץ מסתובב – שיכור לא מיין יודע שכדור הארץ לא מסתובב".
ומן הלא ומן הכן קמו ונבנו העולמות.
שיכור לא שיכור.
אפשרי לא אפשרי.
יכול לא יכול.
רוצה לא רוצה.
אוהב לא אוהב.
"אני חומה ושדי כמגדלות , אז הייתי בעיניו כמוצאת שלום".
השיכור מזהיר.
לא לאהוב את האישה.
לא השיכור
לא שמע את אזהרתו ולקח את האישה ונתן לה את נשמתו ואת ביתו ואת רכושו.
תוצאה
יום אחד היא קמה ועזבה אותו.
מה עושים הלא שיכורים?
בשיכור נזכרתי ובאזהרתו ולשוק הלכתי לחפש אותו, וכאשר שאלתי – "אף אחד לא ידע את שמו".
שאלת שיכור: חיים שלמה – שלמה המלך.
מי יכול לדעת בדעת מדוע האושר נמצא במודעות "שיכור". שעליו נאמר: "שיכור אני ולא מיין"?...
כל מי שיודע בדעת את התשובה מקבל מודעות: "ישראל" שלזה מייחלים לעצמם כל חכמי הדור מצד – דת, מדע וקבלה...שזאת מודעות – "לי – ראש". התשובה נמצאת בספר : "מלחמת הרוח בחומר" שעומדת במבחן המציאות מול כל חכמי הדור, המדע עם כל ענפיו.
"כל הנהנה מדברי תורה מתחייב בנפשו ורוכש גיהינום" - צדיקים.
"אושר הוא לדעת שאתה יכול לדעת כל מה שאתה לא יודע" - משיח.
"הפצת האור - הדרך לאמת"
0544-898547 03-9322192
"דרך אחת היא ללמוד את הדעת והיא לאבד את הדעת לדעת" - המשיח