שיווק אינטרנטי אינו כרוך בפרסום ברשת בלבד , אלא כרוך בגורמים נוספים המשפיעים בצורה ישירה על מהימנותה ושיווקה של חברה מצליחה.
קופירייטינג ככלל וכתיבה שיווקית בפרט היא גורם מכריע בהשתקפות של כל חברה , לא רק בעיני הצרכן אלא גם, ובמיוחד בעיני הרשת ו הוירטואלית.
כתיבה שיווקית היא בגדר אומנות, בימים אלה היא יצירתית ומלאה דימיון, ולכן הבחירה של קופירייטר מתאים הינה בחירה קפדנית, שחייב לכלול בו מעוף ודימיון אין סופי.
כתיבה בשפה העברית להבדיל מקופיריטינג באנגלית או כתיבה שיווקית באנגלית הנו עולם שונה לחלוטין, כמובן שהסלנגים ואורח החיים שונה לחלוטין ולכן התמחות בקופירייטינג אינו מצביע על כשרון בכל שפה או תרבות , ולכן עלינו להקפיד שהבחירה שלנו תהיה בראשונה ספיציפית לשפה, במיוחד כשמדובר בשפות זרות ובמיוחד בשפה האנגלית שהיא שפה עשירה באורח חיים מסויים מאוד.
קופירייטר בשפה העברית, שמעורה בסלנגים ואורח החיים היום יומי בארץ, אינו מסוגל או יכול להבין לדוגמא את השוק האמריקאי לעומקו, באותה מידה שקופירייטר באנגלית אינו מסוגל להבין לעומקו את השוק הישראלי, שניהם אמורים להיות מעורים באורח חיים שונה לחלוטין , ולכן כיום כתיבה שיווקית אינה מסתכמת בסלוגן בלבד , אלא בחשיבה וכתיבה הרבה יותר משמעותית ועמוקה.