אין עסק בו לא חשוב לפתח מיומנויות תקשורת תוך למידה חוויתית.
חשוב לשלב בסדנות השונות תיאוריה, לימוד חוויתי וכמובן, סימולציות מהעולם הפנימי ומהתרבות הארגונית של העסק.
יש סוגים מספר של סדנות לפיתוח עסקי, כשלכל אחת מיקוד שונה, לפי קהל היעד ולפי המטרות של העסק המשתתף.
סדנת מכירה טלפונית:
סדנה שהמשתתפים מעורבים בה באופן פעיל והיא מפתחת את היכולת להשתמש בטלפון באופן מתוכנן ומושכל, לשם שיווק והעברת מסרים.
במסגרת הסדנה נלמדים כלים שונים, שיעזרו לנציג השירות הטלפוני לשפר את ביצועיו. למשל: יכוךלות הקשבה ותשאול טובות יותר, שיפור יכולות השכנוע, יכולת אלתור, התמודדות עם התנגדויות ועוד.
סדנת אמנות הסיפור:
סדנה אינטראקטיבית חוויתית המתמקדת ברלבנטיות וביישום עסקי של שימוש באלמנטים סיפוריים להעברת מסרים, בהליך המכירה.
במסגרת הסדנה נרכשים כלים סיפוריים רבים, שיכולים לתרום ליכולתו של איש המכירות לעשות את עבודתו – למכור. בסדנה ילמד איש המכירות טכניקות מכירה סיפוריות, התאמת הסיפור ללקוח וגם למוצר, יכולת הצגת המוצר על ידי סיפור ועוד.
סדנת התנהגות ממוקדת לקוח:
סדנה אינטראקטיבית שכוללת חוויות והתנסות, שנושאה איכות השירות ללקוח על ידי הפעלת תיאטרון אלתור ושימוש בפסיכודרמה.
במסגרת הסדנה נרכשים כלים רבים, שתורמים ליכולת ההקשבה ללקוח, יכולת האבחנה, היכולת לשכנע את הלקוח ולהשפיע עליו, אופן ההתקשרות האידילי עם הלקוח ועוד.
סדנת העברת מסרים:
סדנה חוויתית שמיקודה בפיתוח סגנון התקשורת של העובד ויכולת העברת המסרים שלו.
במסגרת הסדנה נרכשים כלים שונים, כלים שנועדו להעברת מסרים למשל, היכרות עם שפת גוף, הופעה מול קהל, פיתוח סגנון התקשורת, העברת מסרים אפקטיבית ועוד.
לפרטים נוספים בקרו :
אורה ברוך | http://www.content-workshop.com">טיפוח מיומנויות תקשורת דרך תיאטרון וסיפור