ספורט האקסטרים והאופנה הנלווית לו תופסים נפח הולך וגדל בחיינו. כבר מזמן אין מדובר בנושא שולי, הנוגע למעטים בלבד. ככול שגודלת המודעת לבריאות ולעיסוק בספורט, כך גדל גם הנפח של אלו העוסקם בתחום האקסטרים מהשוליים למרכז ותופס תאוצה. . אין זה עוד רק ספורט זו דרך חיים. כהיענות לקריאות השוק לייסד משהו, שיהיה פתרון כוללני לנושא זה הוקמה בשנת 1999 חברת ספורט אקסטרים. מעטים היום בעולם, הם אלה שאינם מזהים את הלוגו המפורסם של החברה הזו. תוכנית הזכיינות הכוללנית של החברה פעילה היום ב- 70 מדינות מסביב לגלובוס. כך מופעל ערוץ טלביזיה שנושאו ספורט אקסטרים.תוכניות טלביזיה,תוך גלישה לתחומים נוספים הנוגעים אפילו במוזיקה ויצירת אירועי ספורט אקסטרים מיוחדים..
מה שמאפיין מותג זה זו מחשבה הכוללנית הנוגעת לציוד ספורט אופנת הפנאי וכל הקשור לכך.
מקים החברה אל גוזליג חרט על דגלו כמה עקרונות חשובים , הוא הביא עמו מחשבה חדשה ומרעננת בנוגע לעיסוק בספורט ולכל הקשור בכך. זוהי אופנת פנאי רעננה, שמשדרת תשוקה לחופש, לבדיקת גבולות להנאה. עיצוב המותג הביא משהו חדש ואחר.משהו שלא היה שם מקודם.
כוונת העל של מקימי המותג הייתה לתת ערך כלכלי הוגן ונכון עבור הצרכן לכ מוצר שבידיו. בנוסף מובטח גם שירות מקצועי ויעיל.הוא חשב גם שניתן להביא את אופנת הפנאי למשרדים והוא קרא לכך – "הכפכף במשרד". החברה מעוניינת להיכנס לכמה שיותר תחומי ספורט, ולקטגוריות נוספות . כבר עכשיו הם עוסקים גם למשל בחליפות צלילה מיוחדות.
החברה מספקת שירותי תמיכה מצויינים לרוכשי הזיכיונות, ומלווה בייעוץ לאורך כל הדרך. בנוסף מופיע המותג גם על משקה אנרגיה וציוד נוסף. היום בבתים רבים על פני הגלובוס, הסמל של "אקסטרים ספורט", הוא סמל נחשב, מוערך ומוכר. אופנת הגולשים של החברה נכנסה גם לאופנת שעות הפנאי, עם נעלים לכל מטרה.וכל ציוד אחר הקשור בספורט האקסטרים.
כשמדברים על מותג אופנה כ"אקסטרים ספורט", ברור שמדברים על משהו שיש לו ביקוש וההערכה בקרב קהל הצרכנים ולכן כדאי כל כך להצטרף לרכישת רישוי למותג זה.
EXTREME היא חברה ייחודית של מותג, קהילה ומטרה שחיה בקשר של ספורט, בידור וסגנון חיים. החזון שלנו הוא להניע שינוי חיובי באמצעות ספורט אתגרי והרפתקאות. זה מתממש באמצעות הגישה המשולבת שלנו שמקיפה אסטרטגיה, עיצוב, פיתוח וניהול של כמה מהיעדים החדשניים ביותר בעולם, אירועים מרהיבים, מדיה מבדרת וקמפיינים מרתקים של המותג.
אסתי כותבת מאמרים ועוסקת גם בכתיבה יצירתית. בעברה עבדה בעיתונות הכתובה ועסקה גם בכתבות תדמית.