במאמר זה נסקור כמה מהדרכים הללו, שיוכלו לעזור גם לכם לנהל חיים מסודרים, מאורגנים ומעוצבים יותר. הסיבה שרוב הרעיונות לא מתממשים היא שאורח החיים שלנו מפריע ליצירתיות להגיע לידי ביטוי. בעזרת 3 הטיפים תוכלו לשפר את היכולת שלכם להיות יצירתיים ופוריים יותר בעבודתכם.
לטיפוסים יצירתיים יש בעיה. מכיוון שהם צריכים לנהל מגוון רעיונות עיצוביים, ולעתים הם נאבדים בפרטים הקטנים של הפרויקטים שהם עובדים עליהם. זוהי בעיה של מעצבים גרפיים מתחילים, אולם במהלך לימודי תקשורת חזותית לומדים המעצבים לסגל דרכי עבודה יעילות יותר.
טיפ 1 - תמנעו מעבודה תגובתית
אנו מופצצים באימיילים, הודעות פייסבוק ועוד טרדות. כדי לשפר את היכולת שלנו להתמקד בעבודתנו אפשר לפנות שעתיים בהם אנו מתמקדים אך ורק במטלות החשובות שלנו.
טיפ 2- חלקו פרוייקטים ל-3 האלמנטים המרכזיים שלהם
כל פרויקט אפשר לחלק ל3 אלמנטים בסיסיים:
1. הצעדים לביצוע - אלו הפעולות הממשיות שיש לבצע יומיום במהלך הפרויקט. (למשל השגת 10 לקוחות או הכנת מצגת)
2. רעיונות לעתיד - אלו הם רעיונות שיוכלו להתבצע רק בעתיד (למשל פיתוח תוכנה לייעול ניהול הלקוחות)
3. ניירת - כל הרשומות והמסמכים שקשורים לפרויקט יכולים לגזול זמן רב מהפרוייקט, ובמקום לבלות שעות במיונם עדיף לתייג אותם לפי תאריך.
טיפ 3 - תכינו טבלת משימות עבור כל פגישה
פגישות עסקיות לעתים נמרחות ולא מצליחות להיות באמת יעילות. כדי לייעל את הפגישות, סיימו את הפגישה בסיכום של המטלות של כל צד בפגישה (שכל אחד שנוכח בפגישה יוסיף לסיכום).
עוד על לימודי תקשורת
לימודי הינו אתר לימודים מקיף המכיל מידע רב על מסלולי לימוד בישראל. באתר ניתן קבל מידע על תואר ראשון, תואר שני, מכללות, אוניברסיטאות ועוד.