טיפים לקידום האתר וליצירת עניין אצל הגולשים
השבוע התייעץ איתי לקוח, הוא סיפר לי שהאתר עולה לו כסף אבל אין לו תוצאות. מגיעים אליו רק 4-5 לידים בחודש ובשביל זה הוא לא צריך אתר. לכל היותר, הוא יבנה "אתר תדמיתי". שאלתי אותו למה הוא מתכווין, והוא הסביר לי שעיצוב האתר הנוכחי הוא פשוט מידי ולא מראה על תיחכום והוא מעוניין ליצור רושם על הגולשים. הוא רוצה לעצב אתר מאוד יפה, בכמה אלפי שקלים "חד-פעמי" כהגדרתו ו... זהו! אמרתי לו שעיצוב האתר, זה דבר חשוב, אבל לא הכי חשוב... תפקידו של עיצוב אתר הוא למשוך את העין, אבל אם התוכן, יפה ככל שיהיה, לא ידבר לגולש, אזי הוא לא ישאר באתר ויעבור לאתר אחר במהירות רבה.
יותר מזה, באתרים ממוקדים של נדל"ן, המציעים נכסים ודירות יד שנייה, חשיבות עיצוב האתר מתגמדת לנוכח כמות ואיכות הנכסים. חשוב מאוד לעדכן את האתר באופן סדיר בנכסים רלוונטיים. הנכסים חייבים להיות מגובים בתמונות וגם בצילום וידאו של הנכס. זאת מאחר והתמונות יוצרות אמינות אצל המתעניין. והלקוח מתרשם, כי הנכס הזה, באמת מיוצג על ידי המתווך.
בשלב הבא יש לבדוק את התוכן המוצג באתר. התוכן חייב להכיל מילות מפתח מתאימות, לעבור מחקר על נושא הכתיבה, אורכו צריך להיות סביר וסגנונו ברור ונעים לעין. אפרט להלן:
1. יש לבחור מילים אשר ייצגו את בחירת מילות המפתח לתוכן. התוכן חייב להכיל מילות מפתח שהן פופולאריות ובעלות שימוש רב.
2. התוכן חייב להיות מקורי, תוך בדיקה ברשת למול אתרים נוספים על מנת לקבל השראה ואישרור, כי זה הכיוון הנכון.
3. מומלץ כי כל מאמר יכיל 300-500 מילים. הטקסט חייב להיות ברור, קריא וקל לקריאה.
4. כותרות מסוגננות, רשימות ממוספרות וכתיבה מודגשת ותמציתית, תהפוך מאמר לתוכן ידידותי לקריאה, ותקל על המבקר לבחור להישאר ולמצות את הקריאה עד תום.
נושאים שיכולים להיות רלוונטיים למאמרים בתחום זה הם:
1. הקריטריונים והשיקולים לבחירת בית מיד שנייה.
2. איך לעשות את המעבר מבית לבית?
3. עיצוב הבית – עשה ואל תעשה
4. משכנתא - רכישה נבונה צרכנות יעילה!
5. מי מסביבי? דע את שכניך
אתר טוב המכיל את כל האלמנטים הרשומים לעיל הוא רלוונטי, אם לא שוכחים לעשות פעולות לצורך קידומו והפצתו ברשת. אחד מהדרכים לעשות כן, הוא לבצע קישורים לאתרים נוספים שיכולים להיות רלוונטיים למתעניין. דרך נוספת היא, להחליף לינקים עם אתרים של קולגות. GOOGLE נוטה להחשיב פעולה זו כרבת-משמעות בדירוג!
פעולות נוספות שחשוב לעשות ושעליהן ארחיב את היריעה במאמר הבא:
א. כתיבה שיווקית ברשת – איך עושים את זה?
ב. ריענון מאמרים ותכנים "מועשרים" ומקדמים.
ג. ריענון הקשרים (הלינקים) ובדיקתם.
ד. הקמת מועדון לקוחות הלכה למעשה.
הכותבת היא אחראית מדיה בחברת BMBY ו-LAGUR ומנהלת לוח יד-ראשונה GO BMBY
ניתן ורצוי לשלוח את המאמר לכל מי שזה יכול לעניין אותו : )
לחץ כאן ליצירת קשר ישיר