כל אחד מאיתנו אשר מחזיק משרד יודע כמה קשה ויקר הוא הדבר בייחוד
בעידן של היום. הוצאות גדולות , מכשירי אלקטרוניקה וחשמל יקרים , עובדים , ארנונה , חשמל...
וכאן הרשימה רק מתחילה.
רבים טועים ולא מבטחים את המשרד שלהם , והתשלום לא מאחר להגיע.
אז למה לנו בכלל לעשות ביטוח משרד, מה כבר יכול לקרות - זה לא בזבוז כסף?
כל תאונה מהקטנה ביותר עלולה לרסק את העסק בזמן קצר ביותר.
תאונת עבודה במשרד של אחד העובדים או צד שלישי , פריצה למשרד,
נזקי טבע כגון רעידות אדמה או שיטפונות ועוד אלף ואחת מצבים שעלולים
ובדרך כלל גם מתממשים במהלך חיי משרד.
ישנן סוגי פוליסות רבות לכיסויים רבים במסגרת המשרד , מהכיסוי הבסיסי
ביותר לכיסוי המלא ומקיף ביותר. בעל המשרד צריך לדעת להגדיר את
הנושאים בו הוא רוצה להיות מכוסה , בסופו של דבר הוא מכיר את רזי
המשרד טוב יותר מכל אדם אחר. פגישה מסודרת עם סוכן הביטוח שלך
והגדרה מדויקת של הצרכים יוזילו את הפוליסה באופן משמעותי אך
עדיין יספקו למשרד את ההגנה הנדרשת על מנת להמשיך ולהגדיל
את העסק בצורה יעילה ובשקט נפשי.