דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קניה חכמה ברשתות האופנה 

מאת    [ 27/04/2010 ]

מילים במאמר: 431   [ נצפה 1939 פעמים ]

שמירה על אופנתיות הינה עסק לא זול, אך יש דרכים שונות לחסוך כשבאים לקנות ברשתות השיווק בתחום האופנה. אחת הדרכים הינה להימנע מרכישת פריטים שרק יצאו, היות ומחירם גבוה יותר. אם מחכים מעט, ישנם מבצעים שונים כמו מבצעי סוף עונה שונים, למשל ברשת חנויות לוצי'. בחנויות שמציגות גם קולקציות מעונות קודמות, תמצאו הנחות רבות יותר,כמו למשל במרכזי חנויות עודפים. חנויות מסוג זה מציגות אמנם קולקציות  ישנות יותר, ולא תמיד נשאר מבחר גדול מכל פריט, כך שחסרות מידות רבות, אבל, אפשר למצוא מציאות שונות במחירים אטרקטיביים במיוחד. מצד שני, יש לבחור כל מבצע בעיניים ביקורתיות, היות ולא תמיד המחיר שמפורסם כמבצע, מציע חיסכון מהמחיר המקורי. לעיתים תגלו כי ברשתות המתחרות אותו פריט עולה במקור כמו המחיר שמוצג כמבצע, או שהמחיר המקורי של המוצר באותה רשת, בעצם זהה למחיר המבצע. מבצעים שונים כמו אחד + אחד, גם הם לא תמיד משתלמים, לעיתים רכישת כל אחד מהפריטים בנפרד, תהיה משתלמת יותר מאשר המבצע. חלק גדול מהמבצעים אכן מציעים חיסכון משמעותי ולכן מעלים את הפיתוי לנצל את ההזדמנות ולקנות את המוצרים במחיר ההנחה. פה מתעוררת בעיה אחרת, לעיתים המחיר כל כך מפתה, עד כדי כך שלא עוצרים לחשוב האם יש לנו באמת מה לעשות עם אותו פריט. לא פעם קורה שחוזרים הביתה עם שקית הכוללת 4 סריגים שנקנו ב-100 ש"ח, או שתי חצאיות ב-150 ש"ח, ופריטים אלו נשמרים ונשכחים בארון, היות והם אל באמת מצאו חן בעינינו. חשוב, בעיקר בקניות ספונטאניות, לעצור ולשאול את עצמנו אם הינו קונים אם אותו הפריט גם אם לא היה במבצע. במקרים רבים מגלים שהתשובה היא "לא", שלולא הפיתוי של חיסכון במחיר, לא הינו מעלים על דעתנו לרכוש את אותו הפריט.

 

דרך נוספת למנוע רכישות מיותרות, היא להגיע עם רשימה. למשל אם מראש החלטנו לרכוש גרביים עד הברך, מגפיים וטוניקה, רצוי להימנע מכניסה לחנויות המציעות מכנסי ג'ינס, או תכשיטים, או מנוי ספונטני ב קולנוע דיזינגוף, היות ואם נחפש, אולי נמצא גם דברים שלא תכננו ואנחנו לא ממש חייבים. רצוי לדבוק ברשימה ולערוך קניות בצורה פרקטית, מבלי להסתובב יותר מדי, ולמשוך אלינו פיתויים. כשאלמנט הזמן אינו מהווה גורם מלחיץ, אפשר להסתובב בנחת ותוך כדי כך להשוות בין המחירים המוצעים בחנויות השונות. לדוגמא, אם מצאנו זוג מגפיים שמצאו חן בעינינו, וישנן חנויות נעליים נוספות באזור, רצוי לזכור איזה דגם אהבנו, ולבדוק גם בחנויות האחרות, אולי נמצא משהו שנאהב לא פחות, במחיר משתלם יותר. במידה ולא נמצא משהו אחר, תמיד אפשר לחזור לחנות בה ממתין לנו הדגם שכמעט וקנינו. לא פעם קורה שרכשנו את הדגם הראשון שאהבנו, ובהמשך הסיבוב מצאנו זוג משתלם יותר, ובמקרה זה, חלקנו רוכשים גם אותו.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשיבות היוגה לאיזון אורח חיים יושבני  -  מאת: מיכל פן מומחה
היתרונות של עיצוב בית בצורת L -  מאת: פיטר קלייזמר מומחה
לגלות, לטפח, להצליח: חשיבות מימוש פוטנציאל הכישרון לילדים עם צרכים מיוחדים -  מאת: עמית קניגשטיין מומחה
המדריך לניהול כלכלת משק בית עם טיפים ועצות לניהול תקציב -  מאת: נדב טל מומחה
חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים.. תחשבו שוב -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב