הרעיון הוא פשוט מאוד: אנו, בני האדם, נוטים לחוש אושר כאשר אנו עושים מעשים טובים. התחושה הטובה שממלאת אותנו לאחר שנשאנו תרומה כספית או שהקדשנו מזמננו למען הקהילה, היא הפרס שלנו, וביכולתה להאיר את יומנו ולהביא לתחושה עילאית של אושר. מדהים לגלות שצריך לעשות כל כך מעט כדי ליהנות מתחושה כל כך גדולה של אושר. אבל ככה זה בחיים, הדברים הקטנים הם אלו אשר מסבים לנו אושר הכי גדול.
לכן, לעיתים אם חשים מעט מדוכדכים, מתן
תרומה למען מטרה נשגבת וקרובה לליבכם, יכולה להיות התרופה. תרופה ששום דוקטור לא ירשום לכם שכן זוהי תרופה שאינה מצריכה מרשם!!!
איך תורמים?
כיום בעידן המידע והטכנולוגיה הדרך לתרום היא קלה ופשוטה הרבה יותר. אם בעבר נהגנו
לתרום עבור
עמותות שהצליחו לגייס
תורמים או מתנדבים צעירים שיתדפקו על דלתותינו, הרי שכיום פני הדברים שונים. כיום ניתן
לתרום לכל
עמותה שרק תרצו דרך האינטרנט.
תרומה באינטרנט אפשרית הן הודות לטכנולוגיות אשר מאפשרות חיוב אשראי דרך אתרי אינטרנט והן הודות לאבטחת המידע הגבוהה והמתקדמת שיש ברשותנו כיום. אם בראשית ימי האינטרנט, היינו קצת סקפטיים לגבי מתן פרטי כרטיס האשראי שלנו באתרי אינטרנט, הרי שכיום, רמת האבטחה של אתרי אינטרנט בכלל ואתרי אינטרנט של
עמותות בפרט – נחשבת למתקדמת ביותר, ומבטיחה מקסימום הגנה על פרטיו האישיים של נושא התרומה.
תרומה באינטרנט – איך זה עובד?
כדי לראות כיצד
תרומה באינטרנט עובדת, ניקח לדוגמה שתי
עמותות גדולות:
עמותת עזר מציון וכן את
עמותת גדולים מהחיים. שתי
עמותות אלו בולטות מאוד בנוף העמותות המקומיולהן מוניטין רב שנים. הן פועלות ללא לאות על מנת לעזור לאוכלוסיות מיוחדות כבר זמן רב ומקפידות על שקיפות מלאה.
כעת נאמר שאנחנו רוצים
לתרום עבור
עמותות אלו. מה שעלינו לעשות זה להחליט כיצד אנחנו רוצים
לתרום: האם אנחנו רוצים להתנדב ולהקדיש קצת מזמננו? או שמא נרצה
לתרום קצת כסף?
במידה ורוצים
לתרום מזמנכם – כל שעליכם לעשות זה להתקשר אל אותה
עמותה ולבקש להשתלב במערך ההתנדבותי. במידה ואתם רוצים
לתרום כסף, תוכלו לעשות כן על ידי כניסה לאתר העמותה. שם תקבלו את כל הפרטים ובאמצעותם תוכלו
לתרום לעמותה. אולם מה קורה במצב שבו אתם רוצים
לתרום אבל אין לכם את הכסף הדרוש?
גם במקרה כזה תוכלו
לתרום. תוכלו להיכנס לאתר"תרמת"
–http://www.taramta.co.il/ולחפש את האופציה של
"תרומה – צפית שילמת". זהו רעיון חדש יחסית, שממנף את כספם של מפרסמים לצורך מתן
תרומות. הרעיון הוא פשוט: אתם צופים בסרטון פרסומת, והמפרסם שאת סרטון הפרסומת שלו ראיתם, מעביר כסף לאותה
עמותה שלה אתם רוצים
לתרום. וכך כולם מרוצים. המפרסם שמח, כי גולשים נחשפו לפרסומת שלהם, והגולשים נהנים כי כל שעליהם לעשות כדי
לתרום לעמותה או למספר
עמותות – זה להקדיש זמן קצר בצפייה בפרסומת.
אז אם חשבתם שהדרך אל האושר היא ארוכה, חישבו שוב, האושר שלנו נמצא במרחק הקלקה....