דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עשר אסטרטגיות שימושיות כדי לעבור תקופת שפל בעסק 

מאת    [ 27/04/2010 ]

מילים במאמר: 446   [ נצפה 2660 פעמים ]

לכל עסק מגיע להרוויח ולנהל את עצמו בצורה כלכלית נכונה, גם בזמני המיתון, אז מה עושים כאשר העסק נמצא בשפל כלכלי עקב מיתון, חגים,עונות או מכל סיבה אחרת למעשה. כבעל עסק אתה יכול להסתכל על זה כזמן מתוח,מלא תסכול ודאגה, או כזמן לשפר את התהליכים העסקיים שלך.
בניהול כל סוג של עסק, זה בלתי נמנע כי לפעמים העסק להאט.  זה עשוי להתרחש עקב החג המתקרב, וריאציות עונתיים, או בנסיבות בלתי נשלט.  כבעל עסק קטן, יש לך בחירה במונחים של איך אתה רואה את ההאטה - זה יכול להיות זמן של מתח מוגבר, תסכול, דאגה - או שאתה יכול להציג את זה כהזדמנות לשדרג את התהליכים העסקיים שלך או לשפר את איכות החיים שלך.


להלן עשר אסטרטגיות בהן ניתן להשתמש כדי לעבור תקופת שפל כלכלי בעסק:

 1) נתונים סטטיסטיים מראים כי עסקים חדשים משקיעים, או צריכים להשקיע בין 40-60% מהזמן בשיווק ופרסום העסק.  אם אתה חווה האטה כלכלית בעסק, זה תמיד זמן טוב לחשוב על פעולה שיווקית נוספת, וכמובן חשוב להמשיך ולקדם את העסק שלך בצורה יצירתית וחסכונית ככל האפשר. מכאן אנו לומדים שבעצם אותה תקופת השפל בעסק שלך היא למעשה תקופה אותה כדאי לנצל לניסוי שיטות חדשות ויצירתיות להשגת לקוחות.


2) זאת אסטרטגיה שעובדת, אז אם אתה בטוח בעסק שלך אולי זה אפילו  זמן טוב לקרוא כמה ספרים טובים, לנוח ולהירגע, ואולי משם תקבל את ההשראה הדרושה ואת הרעיונות החדשים לקידום העסק שלך ולהשגת לקוחות נוספים.


3) תקופת האטה בעסק היא גם תקופה מעולה לחזק את העסק, קדם פרויקטים שונים של העסק באיטיות, והם יניבו לך פירות המשך צמיחתו וגדילתו של העסק.


4)בתקופה זו בה חלה איטיות בהתקדמותו של העסק, זה אולי זמן טוב לרכוש ידע נוסף לגבי התחום שלך, קח שיעורים או קורסים, השג הסמכות ובעתיד תיראה אף טוב ביותר בעיני לקוחותיך, ואולי אפילו זה יהיה הקלף הנכון להשגת לקוחות חדשים.


5)שמרו על הלקוחות הקיימים, בדקו מה הצרכים שלהם,טפלו בהם בקפידה בתקופה הזו, דאגו לשירות הלקוחות הטוב ביותר, בסופו של דבר זה גם יניב עבורכם לקוחות חדשים בעתיד.


(6בתקופת הרגיעה בעסק מומלץ גם לעלות נושאים פיננסיים שונים שעמדו על הפרק כבר זמן מה. התייעצו עם רואה חשבון  והבטיחו עתיד כלכלי מוצלח לעסק שלכם.


7)צור קשרים חברתיים בזמן הפנוי שנוצר, זהו זמן מצוין ליצור קשרים חברתיים חדשים ולספר להם על העסק שלך,מה אתה מציע ועוד.


8)אם זה אפשרי, הצע דוגמאות חינם מן המוצרים שלך, הצע מבצעים מיוחדים ללקוחות חדשים והתנסה ברעיונות מדליקים חדשים לגיוס לקוחות לעסק.


9) האטה בעסק היא גם זמן מצוין לחדש קשרים חברתיים מחוץ לעסק, לדאוג ולטפח את קשרי היחסים עם בן/בת הזוג שלכם והמשפחה.


10)חשבו על השקעה בטוחה לקראת צמיחתו של העסק, התייעצו עם רואה חשבון וחשבו אלו השקעות ישתלמו לכם בעתיד, בדקו הזדמנויות חדשות שעולות ותהיו פתוחים לרעיונות חדשים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשיבות היוגה לאיזון אורח חיים יושבני  -  מאת: מיכל פן מומחה
היתרונות של עיצוב בית בצורת L -  מאת: פיטר קלייזמר מומחה
לגלות, לטפח, להצליח: חשיבות מימוש פוטנציאל הכישרון לילדים עם צרכים מיוחדים -  מאת: עמית קניגשטיין מומחה
המדריך לניהול כלכלת משק בית עם טיפים ועצות לניהול תקציב -  מאת: נדב טל מומחה
חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים.. תחשבו שוב -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב