בשבוע שעבר חזרו לארץ רבים מאלה שנתקעו בשדות התעופה בעקבות ענן האפר הוולקני שכיסה את שמי אירופה. זו חוויה שבוודאי הרגיזה ושיבשה את התכניות עבור מרבית האנשים, אבל היו גם כאלה שהביטו על החצי המלא של הכוס - בין אם בזכות חברויות חדשות שנוצרו במהלך ההמתנה בשדות התעופה, ובין אם הודות לרוח ההתנדבות של ישראלים רבים המתגוררים בחו"ל והציעו עזרה לנתקעים – החל ממתן מידע וכלה באירוח מלא בביתם.
רבים התקשרו לשירות הלקוחות של ספיקו להודות לנו על תרומתנו הצנועה להקלת המצב. השהייה הארוכה והמתישה בשדות התעופה, תוך ניסיון לדלות מידע מגורמים שונים, הפכה לפרקים מתסכלת ויקרה. מי שהשתמש בקו הסלולרי שלו נאלץ להתחשב בעלויות הגבוהות הצפויות לו. אולם היו גם כאלה שניצלו את שירותי האינטרנט האלחוטי הניתנים חינם בשדות תעופה כדי לנהל את שיחות הטלפון שלהם על הרשת, באמצעות מספר הספיקו שלהם – בין אם בהיותם זמינים במחירים רגילים לקבלת שיחות ועדכונים מהארץ, בין אם בשיחות יוצאות לחברות הביטוח ולשירותי מידע שונים.
החודש ביצעה ספיקו שדרוג נרחב בתשתיות, שהוביל לשיפור מהותי בתגובות המערכת ובאיכות השיחות. כדי לאפשר למשתמשים בשירותי ספיקו ליהנות עוד יותר מהשירות המשופר, החליטה החברה לחדש את מבצע הכפלת הדקות: על כל שיחה נכנסת בין התאריכים 27 - 30 באפריל (שעון ישראל) יהיה ניתן לצבור כמות כפולה של דקות לשיחות יוצאות!
משמש כיועץ שיווקי לחברות הזנק בתחומי הייטק ואינטרנט, מנהל אתרים ועורך תכנים, ומעורב בקידום מיזמים טכנולוגיים במכללת ספיר שער הנגב.