"שלום, בנק מזרחי, מדברת דליה, מה שלומך"?
כך מתחיל מפגש בין שני אנשים, נציג שרות מסור
ולקוח, והכל לפי כללי הספר.
משפט ברכה, מנומס, מאורגן וסטנדרטי
ולטעמי, רצוי להרהר בו פעם נוספת
שכן, בארצות מתוקנות מקדימים שם פרטי לשם משפחה
ולא שואלים לשלומו של אדם, בנשימה אחת ... גם לא באנגלית .. and how are you today
ולתמונה הגדולה, מפגש בין שני אנשים אינו יכול להיות ממוכן, הוא צריך להתאים
גם לעובד וגם לנציג השרות...
ולכן, תנו לנציג השרות דרגות חופש, אך הקפידו על התבנית
תנו לעובד להציג את עצמו ואת שם העסק..בדרכו שלו,
ליצור תקשורת עם הלקוח באופן טבעי,
תגלו מהר מאוד כי גם הלקוחות וגם העובדים
יהיו יותר מרוצים .................
אפי רוזנברג, מנחה, יועץ ומאמן עסקי מהנדס תעשיה וניהול, MBA התמחות במימון ושיווק. בעל 20 שנות נסיון ניהולי, וייעוצי לעסקים, משפחות ויחידים. בעל תעודת מאמן מ"גומא". על פעילותנו הענפה ב"מכללת מעברים" ראו ב - www.efiroz.com במאמרים השונים נתתי ביטוי למחשבותי בנושאי ניהול פופולריים, ונתתי ביטוי לאהבותי : הבישול וכתיבת סיפורת. אני מקווה שתהנו