משרד יחסי ציבור שמעניק ללקוחותיו תוצאות אפקטיביות הינו משרד שיודע להגדיר מטרות ומדדים להצלחה ובנוסף נותן תחושה אמיתית ללקוח כדי ידע ויבין כי "מזיעים" עבורם. פעילות יחסי ציבור במשרד כוללת ניתוח מעמיק של צורכי הלקוח, הצגת מטרת על מוסכמת מראש וכן שורה של מטרות נוספות ויעדים להשגה באמצעות יחסי ציבור.
על פי השיטה הבלעדית שפותחה במשרד רונן הלל יחסי ציבור, מדדי ההצלחה של יחסי הציבור הם רשימה שקופה ומוסכמת מראש עם הלקוח. הרשימה כוללת תכנון מדויק וקפדני של הבמות התקשורתיות שבהן נשאף להופיע, לוח זמנים מוגדר מראש ותיאום ציפיות.
למדדי ההצלחה אני נוהג לצרף ניתוח מקצועי שמעריך את סיכויי ההצלחה ואת פוטנציאל המימוש/קיימות שלהם בתקשורת. כלומר, אני נוהג להמחיש ללקוחותיי מה יקבלו כבסיס במסגרת יחסי הציבור, מה יחשב להצלחה קמפיין יחסי ציבור ומה יהפוך את התוכנית להישג מעולה. בדרך זו של שקיפות מול הלקוחות מתקבלת תמונה ברורה ובריאה.
ביחסי ציבור ובמתן שירות לקוחות קטנים כגדולים, אני מאמין בדרך של עשייה ויוזמה ללא הפסקה. חשוב לשתף את הלקוח במהלך ובהצלחה, אך גם לשתף בעשייה ולדווח גם על מהלכים שלא הצליחו.
תקשורת טובה עם לקוחות גורמת להם להפוך לשותפים אסטרטגיים ולשגרירים וכך בעצם ניתן להתחבר ללקוח, לחברה או למותג וליצור תקשורת טובה ויחסי ציבור אפקטיביים.
רונן הלל הינו מנכ"ל ובעלים של משרד יחסי ציבור רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור. http://www.ronenhillel.co.il ומנכ"ל משותף של חברת מיתוג אישי http://www.mitugishi.co.il
>