מאי הוא של חודש הכרעות. הכרעות ספורטיביות, כמובן. הליגות בארץ ובעולם מתקרבות לקו הסיום והמתח מרקע שחקים. ואם הזכרנו מתח ספורטיבי, אין משהו שמתאר טוב את המונח מאשר אירוע ה- "פיינל-פור" של הכדורסל הישראלי, שיתקיים השנה בין ה- 25 ל- 27 למאי. אירוע מסוג זה, רווי עניין ויצרים, דורש אירגון והפקה ברמה הגבוהה ביותר ואנו גאים שמנהלת הליגה בחרה ב"שי וינדמן הפקות אירועים" ליטול בו חלק.
אז מה זה הפיינל-פור?
למי שלא יודע, אירוע ה"פיינל-פור" הוא משהו חדש בנוף הכדורסל הישראלי. עד לפני שלוש שנים האלופה הייתה נקבעת בסדרת משחקי גמר (בדרך כלל הטוב מ-5). ב- 2007 הוחלט שהאליפות תוכרע בטורניר של שני משחקי חצי גמר וגמר – הכל במטרה להגביר את המתח והתחרותיות.
כאמור, ה"פיינר-פור" הוא הרבה יותר מתחרות ספורטיבית. מדובר באירוע מתמשך של שלושה ימים המתקיים כולו בהיכל NOKIA ביד אליהו, ת"א. הוא יתחיל כבר ב- 23.5 עם מסיבת עיתונאים שתהווה בעצם את יריית הפתיחה של האירוע. במסיבת העיתונאים ישתתפו נציגי כל ארבעת הקבוצות (בדרך כלל מאמן וקפטן), יו"ר המנהלת ועוד עשרות נציגי תקשורת.
(לחצו למידע נוסף על הפקות אירועים)
מי יזכה ב- BMW?
במקביל במתחם החיצוני להיכל תתרחש פעילות במתחם ה- VIP המורכב מאוהל ורחבה חיצונים בגודל של כ- 800 מ"ר במסגרתו יוכלו אורחי ה- VIP ליהנות מאוכל טוב ושתייה, כשלצידם מסך טלוויזיה ענק שיעביר את המשחק בשידור ישיר. באוהל יוצבו מכוניות ואופנוע של חברת BMW, נותנת החסות הראשית לאירוע. במשחק הגמר, אחד מהצופים יוכל לזכות במכונית היוקרתית אם יצליח לקלוע לסל מחצי מגרש. נותנת חסות מרכזית נוספת היא ה. שטרן, יצרנית התכשיטים, שתעניק את טבעות האליפות בעיצובה למנצחים.
במסגרת ערבי החצי גמר והגמר ישולבו אומנים ולהקות ריקוד. בנוסף ייערכו טקסים ביניהם בחירת ה- MVP של העונה, מאמן העונה, חמישיית העונה עשרת השחקנים של העשור ועוד.
הפלייאוף רק התחיל ואנחנו עדיין לא יודעים איזה קבוצות תשתתפנה באירוע – אבל בדבר אחד אנחנו בטוחים: ה"פיינל-פור" שוב לא יאכזב.
(התפרסם לראשונה בבלוג של וינדמן הפקות אירועים)
שי וינדמן - הפקת אירועי בוטיק