אני מתייחס לרשתות חברתיות כמו מסיבה, כן קראת נכון , ממש מסיבה.
דמיין את עצמך נכנס למסיבה, סביבך הרבה נשים וגברים, כולם שותים נהנים רוקדים וצוחקים, הם באו לבלות ולהתרועע אחד עם השני...
המרשת הלא מיומן, נכנס למסיבה ומנסה לשכנע את הנוכחים שירכשו ממנו דבר מה...
או שיגיעו למצגת כי ההזדמנות גדולה... ו
עכשיו אני שואל אותך, איך היית מגיב אם מישהו כזה היה מגיע ופשוט מפריע לך ליהנות.
התשובה ברורה, ולכן ברשת חברתית התנהג כחלק מן המסיבה, ברך אנשים לשלום,הצג את עצמך מבלי למכור משהו, התעניין בהם, מה עיסוקם, ומה עושה להם טוב, בקיצור צור קשרים בלבד...
לזה בדיוק נועדה רשת חברתית !
במידה ואנשים יזכרו אותך לטובה, הם יגיעו לבקר אותך, הם יגיעו לבדוק את הפרופיל שלך ויתחילו להיחשף למה שאתה עושה.
במידה וזה ידבר אליהם הם ירגישו חופשיים ליצור קשר איתך מכיוון שאתה זכור לטובה. במידה ואינם מעוניינים, סביר להניח שימליצו לחבריהם על מרכולתך, שהרי השארת רושם חיובי.
בגדול מאוד זו התורה...
רשת חברתית אינה מקום לממכר שירותים ומוצרים, ועכשיו הבנת למה...
אסף הנעמן-הלל הקמת מערכי שיווק והפצה לקבלת הספר "כל האמת על כיצד לרשת" בחינם, ניתן להיכנס ללינק הבא. http://www.asafmmm.com הספר יחשוף בפניך הכל על השיטה החדשה בשיווק רשתי, כיצד לגרום למועמדים ולקוחות לפנות אליך, וכיצד להרוויח כסף גם מאלה שלא מצטרפים להזדמנות שלך.