לאחר שסוף סוף החלטת להצטרף לאתר הכרויות, ייתכן ותגיעי לנקודה בה לא תדעי כיצד להתקדם הלאה. זה קל להצטרף לאתר הכרויות, אבל לא כל כך קל למלא את דף הפרופיל שלך כשאת בוהה במסך מחשב מלא בשדות ריקים.
כדאי מאוד להבין מה המטרה של דף הפרופיל. את רוצה שהוא ישדר את הדברים הנכונים ויעשה את הרושם הטוב ביותר, כך שתמשכי אליך את הבחורים הנכונים בשבילך.
הדבר שלא כדאי לעשות הוא לחשוף יותר מדי פרטים לגבי עצמך. זכרי שאת צריכה לתת לבחור סיבה לבוא וללחוץ על הפרופיל שלך ואז לדבר איתך על מנת להכיר אותך.
הנה סקירה קצרה אשר יכולה לעזור לך לעשות את הבחירות הנכונות כך שתמשכי בחורים איכותיים המתאימים לך.
1. הכינוי שלך
למרות שהרבה אנשים אינם מייחסים חשיבות לנושא זה, הכינוי שלך באתר הוא אחד מהפרטים אשר משפיעים על הרושם הראשוני. אם תבחרי כינוי לא הולם או לא מתאים, תגרמי לרושם ראשוני כזה שאת לא רוצה להשאיר על בחור...
תנסי לוודא שהכינוי מייצג משהו באישיות שלך, במי שאת. רק אל תבחרי שם אשר יגרום לך להראות זולה, כמו "סקסית_שובבה25" או משהו דומה... רוב הגברים לא אוהבים לראות את זה, בעיקר אם את מחפשת קשר רציני.
2. תאור אישי
זה המקום בו את באמת מגיעה לשתף מעט ממי שאת ומה האישיות שלך. אל תפחדי להיות כנה. זה המקום בו את "מסננת" את הבחורים אשר לא יתאימו לך ומושכת את הבחורים שיהיו מושלמים בשבילך. רק זכרי שאת לא כותבת ספר, רק משתפת מעט על עצמך כדי לסקרן גברים אשר רוצים לדעת עליך עוד.
3. תחביבים ותחומי עניין
זה המקום בו את משתפת מה את אוהבת לעשות בזמן הפנוי, לאיזו מוסיקה את מקשיבה ואילו ספרים את אוהבת לקרוא. לא כדאי לדלג על החלק הזה, מכיוון שזה מקום בו את יכולה לשתף וכך למצוא בחורים אשר יתאימו לך אף יותר.
4. התמונות שלך
זהו כנראה החלק החשוב ביותר מכולם. למרות שיש יוצאים מן הכלל, רוב הגברים קודם כל מסתכלים על התמונות כאשר הם גולשים באתר הכרויות. ואת רוצה לבחור את התמונות הנכונות. אבל שימי לב – אם תפרסמי תמונות חושפניות ומיניות – כמובן שתמשכי הרבה גברים, אבל רוב הסיכויים שאלו לא סוג הגברים שאת מחפשת אם את מחפש קשר רציני. חשוב מאוד לפרסם תמונות בהם את נראית במיטבך, אבל גם שיהיו יחודיות וישקפו את האופי שלך. אם את אוהבת טבע, ייתכן שתרצי להעלות תמונה בה את בטבע. אם את אוהבת לרקוד, תמונה בה את רוקדת יכולה להיות מיוחדת מאוד. כדאי להשקיע זמן ומחשבה בבחירת התמונה כי זהו הרושם הראשוני המשמעותי ביותר.