דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


התנהגותו של הגולש הישראלי ברשת 

מאת    [ 13/05/2010 ]

מילים במאמר: 355   [ נצפה 2264 פעמים ]

התנהגותו של הגולש הישראלי ברשת

בלוגרים היא פלטפורמת שיווק די חדשה בישראל שהקהל הרחב של משתמשי
האינטרנט נחשף אליה רק בשנה, שנתיים האחרונות. מדובר בכלי שיווקי בעל
השפעה חזקה על הגולש.

בישראל 2010 ישנם כבר כמה עשרות בלוגרים מקצועיים שהפכו את הפעילות
למקצוע ונחשבים בצדק למומחים בתחומם ולמובילי דעה ברשת במגוון תחומים.

מי משתמש בבלוגרים לקידום מטרותיו?
מדינת ישראל מעסיקה בלוגרים לטובת קידום ענייני המדינה ויצירת דעת קהל
חיובית ואוהדת בעולם לדעותיה.
נשיא ארה"ב המכהן ביסס חלק ניכר מקמפיין הבחירות שלו על פעילות שיווקית
דיגיטאלית כשהשימוש בבלוגרים "אובייקטיבים" היה אחד המרכזיים שבהם.

זה כבר לא סוד כי חברות מסחריות משתמשות בבלוגרים יותר ויותר לצרכיהם.
חברות מסחריות גילו את הפוטנציאל העצום בפלטפורמה אך יחד עם זאת חלקן אינם
מבינות עדיין מהי הדרך הנכונה מבחינתם לבניית מערכת יחסים עם הלקוח.

מסקר אינטרנטי שנערך על ידי BlueBerries Panel בקרב גולשי האינטרנט בישראל
עולה כי למעלה מ-90% מהמותגים בישראל טרם מצאו את הנוסחא להעברת מסר שיווקי
ללקוח ועדיין לשמור על רמת אמינות גבוה מולו.
הגולש הישראלי נחשב ליותר חכם ופחות סובלני, בהשוואה לגולשים אחרים בעולם המערבי
(תרבות ) ולכן המפרסמים חייבים להיות מאוד זהירים באופי המסר ודרך הצגתו ובמינון.
מפרסמים שלא ישכילו לעשות כן עלולים לאבד את הלקוח, לא רק בקמפיין הנוכחי אלא גם

לטווח הארוך ישנן דרכים רבות להגיע לתודעתו של הגולש על בסיס קבוע.
ניקח לדוגמא את השימוש בניוזלטרים. הגולשים יודעים שמאחורי הטיפים המופיעים בהם
יש גם מניעים מסחריים. אולם, במידה והם זקוקים לשרות / מוצר מסוג זה בנקודת הזמן בו
הניוזלטר הגיע אליהם הם לא יתייחסו למסר השיווקי כפרסומי ובעייתי אלא ככזה המציע
להם פתרון אמיתי בזמן אמת.

עוד עולה מתוצאות הסקר כי בכל הנוגע ללינקים ממומנים בתוצאות החיפוש בגוגל מודעות הגולשים
לכך גבוהה: כ-67% סבורים כי הם יודעים לזהות קישור ממומן, בהשוואה לכ-30% שלא תמיד
יודעים לזהות. 8% העידו כי כלל לא אכפת להם. 71% הצהירו כי הם ייכנסו לכל קישור במסגרת החיפוש,
גם אם מדובר בקישורים ממומנים של חברות מסחריות, ורק כ-7% הצהירו כי הם לא נכנסים
לקישורים ממומנים.

שי בן ארי, מנהל ושותף בקבוצת hi-net אינטראקטיב




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשיבות היוגה לאיזון אורח חיים יושבני  -  מאת: מיכל פן מומחה
היתרונות של עיצוב בית בצורת L -  מאת: פיטר קלייזמר מומחה
לגלות, לטפח, להצליח: חשיבות מימוש פוטנציאל הכישרון לילדים עם צרכים מיוחדים -  מאת: עמית קניגשטיין מומחה
המדריך לניהול כלכלת משק בית עם טיפים ועצות לניהול תקציב -  מאת: נדב טל מומחה
חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים.. תחשבו שוב -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב