ישנם מאות חברות בארץ ליצירת סרט תדמית.
איך נדע האם הסרט הינו סרט מקצועי?
שלום שמי א. וכל חיי אהבתי ליצור סרטים. החלטתי להפוך את התחביב למקצוע, והצטרפתי לחברת אייקון בירושלים (EYECON).
מכירים את הספר הסוד. שרק מי שקורא את כל הספר מבין מה הוא הסוד.... טוב אז אני לא כזה אני ישר אגש לעניין.
סאונד - דגש על סאונד. שאנחנו עוצמים עיניים אנחנו מרגישים את הצלילים שמסביבנו. סרט תדמית חייב להיות עם סאונד איכותי, סאונד ריגשי, סאונד שהצופה יתחבר אליו. כל צליל חייב להיות מתוכנן מראש, בעוצמה הנכונה, ובתיזמון המדוייק ביותר כדי שיהיה בעל משמעות.
פסקול - הפסקול חייב להיות רלוונטי לכל אורכו. (נכון שהשיר הוא עכשווי ומצליח, השאלה היא: האם הוא קשור למסר שאנו רוצים להעביר).
מלל - המלל מתחלק לשני סוגים:
• מלל בנוי מראש (תסריט) עליו להיות קצר וקולע.
• מלל מזדמן - בדרך כלל מגיע מראיון עם אנשים הלוקחים חלק בסרט. חשוב מאוד לדעת איך להוציא מהמרואוין באופן טיבעי "משפט מנצח". הדברים חייבים להיות אמינים. (אני למשל לא האמנתי לבחור מהפרסומת של הקוטג' שהוא כל הזמן אוכל רק קוטג'.... אתם האמנתם?)
מה אסור שיהיה : ראיון מבויים, אפקטים מיוחדים (זה לא סרט של מסע בחלל), רגע נח.
קחו דוגמא מהחברה בא אני עובד WWW.EYECON.CO.IL המלצה: צפו בסרט "מעגן".
צפייה נעימה
א.
אייקון הפקת סרטים
www.eyecon.co.il