לאחרונה יש טרנד הולך וגובר נגד פייסבוק וגוגל על כך ששתיהן ביחד וכל אחת לחוד הולכות והופכות אותנו, המשתמשים, ליותר חסרי פרטיות והרבה פחות אנונימיים.
עד לפני 10 שנים יכולנו לעשות הכל, גם באינטרנט, בלי שיכירו אותנו. זה היה מאוד נוח להסתתר מאחורי כינוי פיקטיבי, ולעשות ככל העולה על רוחנו (במסגרת הטעם הטוב והחוקי, כמובן).
המגמה באינטרנט של העשור האחרון היא להישאר בבית, אבל להיות הרבה יותר חשופים. זה מפריע לרוב משתמשי האינטרנט, שהתרגלו להיות פרטיים ואנונימיים. זכות האדם הבסיסית לפרטיות נראית כאילו נפגעה.
ובכל זאת, אם אתה רוצה עבודה מהבית באינטרנט, ואתה מתכוון להפוך אותה לעסק המרכזי שלך, ולמקור הפרנסה העיקרי, יש הרבה סיבות מדוע לא תרצה להיות אנונימי.
אני לא מדבר כעת על כל אותן שיטות להרוויח כסף בקלות באינטרנט, כמו הקלקה על פרסומות או מענה על סקרים. אני מדבר על עסק אמיתי.
אז מדוע אני טוען שפרטיות באינטרנט היא לא רלוונטית למי שמחפש עבודה מהבית באינטרנט?
1. העסק הוא אתה - כשאתה תרצה להתפרנס באמצעות עבודה מהבית באינטרנט, אתה תגלה, שבעצם, העסק הוא אתה. לא תוכל למכור ולשווק בצורה אנונימית לאורך זמן. אנשים יהיו חייבים להכיר אותך.
2. רשימת לקוחות ותיקים - אפשר לעשות שיווק באינטרנט בצורה אנונימית, אבל אז תאבד את המינוף. תמיד תצטרך לחפש בצורה אקטיבית לקוחות חדשים, אלא אם כן תהיה כבר מותג ענק בסדר גודל של קוקה קולה (ועם זאת, גם הם ממשיכים לעשות פרסומות). והרי ברור שעסק מצליח הוא כזה שיש לו רשימת לקוחות ותיקים. כדי שעבודה מהבית באינטרנט תהיה עסק מצליח, אתה צריך לקוחות שמכירים אותך.
3. הבית שלך הוא המשרד שלך - אתה לא חייב לפרסם תמונות של הילדים. לא בזה מדובר. אתה כן חייב להיות נוכח באינטרנט עם שמך וכתובתך האמיתיים. עבודה מהבית באינטרנט - זה אומר שהבית שלך הוא המשרד שלך. הלקוחות שלך צריכים לדעת מאיפה אתה בא.
4. אנשים מתחברים לאנשים - אין מה לעשות. אם העסק שלך היה חנות מכולת שכונתית, היית צריך להיחשף רק בפני השכנים המקומיים. הם בסופו של דבר היו יודעים עליך הכל. והשכנים, אם הם לא היו אוהבים אותך, הם היו הולכים למכולת אחרת. בעבודה מהבית באינטרנט כל מי שנמצא באינטרנט הוא לקוח פוטנציאלי שלך. ככל שתהיה יותר אנונימי, אנשים לא יזהו בך את המימד האנושי.
5. אמון בסיסי - כדי למכור משהו, הלקוחות שלך צריכים להכיר אותך ולסמוך עליך. אם הם לא ידעו קצת עליך, אם הם לא יראו תמונה שלך, לא ידעו היכן למדת או אפילו מי החברים שלך, הם לא יסמכו עליך. כל עניין העבודה בבית באינטרנט עלול להתמוטט.
לסיכום,
בכל ברכה יש גם קללה, והחכמה היא לדעת לנצל את זה לטובתנו, ולהפוך חזרה כל קללה לברכה. אובדן הפרטיות באינטרנט הוא מצער, במידה מסויימת, אבל בשביל מי שרוצה עבודה מהבית באינטרנט, לא רק שזו יכולה להיות ברכה, אלא שזוהי חובה. העסק הוא אתה, הלקוחות שלך חייבים להכיר אותך, לדעת איפה אתה נמצא, ומה אתה עושה, לסמוך עליך ובעצם - לדעת שאתה אנושי.
גולן בורשטיין מוצא דרכים, המתאימות במיוחד להורים, לעבוד מהבית. עוסק במגוון דרכים לשיווק באינטרנט. מדריך הורים באהבה, סבלנות והבנת הצרכים המיוחדים שלהם. כנסו לדף הזה, וקבלו בחינם את הדו"ח המיוחד שלי "איך באמת להרוויח כסף מהבית - 6 דרכים אמיתיות להכנסה נוספת באינטרנט"