29 דרכים לאיסוף כתובות דואר אלקטרוני עבור העסק שלך
ישנן מיליוני דרכים לגרום לאנשים להירשם לרשימת הדיוור של העסק שלך. החלטתי ליצור רשימה, שתעזור לך להכיר דרכים אלו ולאפשר לך להגדיל את רשימת התפוצה שלך.
1. כלול הצעה להרשמה לניוזלטר בגבו של כרטיס הביקור שלך.
2. תערוכות וירידים - הכן חוברת הרשמה לכל באי התערוכה ובקש רשות לשלוח דיוור אלקטרוני.
3. כלול קישור להרשמה לעיתון האלקטרוני בכל חתימה שיוצאת בדואר אלקטרוני שלך.
4. בקש מכל כתובות הדוא"ל שבפנקס הכתובות opt-in שלך כמו אאוטלוק או גימייל להצטרף לרשימה שלך.
5. הצטרף לאתרי מסחר מקומי, שלח דוא"ל לחברי הקהילה על השירותים שלך עם בקשה להצטרף לניוזלטר שלך.
6. ערוך אירוע משלך - גלריה לאומנות, חברות תוכנה, (אחד העסקים המשתמש במערכת דואלי עורך בכל רבעון אירוע ומזמין את העסקים השכנים), חנויות, קמעונאים, יועצים (כנס צהריים) כולכם יכולים לערוך אירוע משלהם ולבקש את המשתתפים להרשם.
7. הצעה להצטרף למועדון יום ההולדת שבו אתה נותן משהו מיוחד לנרשמים.
8. תמריץ לעובדים - שלם להם שקל אחד על כל כתובת דוא"ל תקפה שהם מביאים.
9. תן משהו חינם כמו PDF סרטון הדרכה, הפוך תחילה את המבקרים בדף לנרשמים כ opt-in בטופס הרשמה.
10. המלצת לקוחות - בקש מהלקוחות שלך להמליץ עליך ובתמורה תן להם הנחה.
11. Bouncebacks - מיילים חוזרים, קבל אותם בחזרה! - שלח גלויה או התקשר אליהם לבקש עדכון כתובת הדוא"ל שלהם.
12. החלפת קישורים עם בעלי ניוזלטרים אחרים. כלול קישור לדף ההרשמה שלהם ובקש מהם לכלול קישור מאצלהם לדף ההרשמה לניוזלטר שלך.
13. קידום האתר SEO - הקפד לכתוב את האתר שלך עבור מילות המפתח הרלוונטיות ביותר. אתה צריך להיות בחלק העליון בתוצאות החיפוש כאשר אנשים מחפשים מוצרים או שירותים שלך.
14. דיוור מתנות - שלח לאנשים משהו פיסי ובקש את כתובת הדוא"ל שלהם וכן את כתובת הדואר.
15. האם יש לך רשימה של כתובות דואר ללא דואר אלקטרוני שלהם? שלח להם הצעה בדיוור ישיר שהם יוכלו לממש אך ורק אם נרשמים לרשימת התפוצה שלך.
16. כלול טופס opt-in בכל דפי האתר שלך.
17. חלונות קופצים - כאשר מישהו מנסה לעזוב את האתר שלך, יצוץ חלון ובו טופס הרשמת כתובת הדוא"ל.
18. כלול בכל מייל שיוצא ממך קישור שלח לחבר, למקרה ומישהו רוצה להעביר את המייל שלך לאדם אחר.
19. כלול קישור שלח לחבר בכל דף באתר שלך.
20. הצטרף לקהילות - השתמש באטרקציות על מנת לגרום למבקרים להירשם לניוזלטר שלך.
21. "לאימייל בלבד" - תן הנחות לרכישות המתקבלות מנרשמי אימייל בלבד.
22. טלמרקטינג - אם יש לך עובדים שמדברים בטלפון, אל תנתק עד שאתה לא שואל אם אפשר להוסיף אותם לרשימת התפוצה שלך.
23. ערוך תחרויות בין עסקים בתמורה לפרס מחבילות המוצרים שלך, בכל שבוע תכריז על הזוכים בעיתון האלקטרוני שלך, הוסף את כל מי שהציע עצמו לתחרות לרשימת הדיוור שלך.
24. כלול קישור לטופס הצטרפות במייל, לאנשים שהמייל הועבר להם ע"י חבר
25. Tradeshows - סרוק את כל כרטיסי הביקור לתוך גיליון אלקטרוני, הקפד לבקש רשות לשלוח דיוור אלקטרוני וסמן את הכרטיסים מראש.
26. השתמש בפייסבוק - פתח קבוצה משלך והזמן אנשים אליה, שלח לינקים מעניינים ותחזק אותה היטב, מדי פעם שלח להם בקשה להרשם לרשימת היוור.
27. השתמש בפייסבוק - כלול קישור מתוך הניוזלטר שלך לתוך חשבונות משתמשים על מנת להפיץ את הבשורה.
28. השתמש פייסבוק - כלול טופס opt-in בדף האוהדים שלך בפייסבוק.
29. השתמש בטוויטר - השמע ציוץ בכל פעם שקמפיין הדוא"ל שלך יוצא, כלול קישור אל מסע הדוא"ל.
יוסי האפרתי
דואלי - דואר אלקטרוני ישראל
www.doali.net