הדרך הבטוחה ביותר לקדם עסק היא למתג אותו - מותג הוא לא רק צרכני ומסחרי אלא הוא גם קונספט רגשי. בכדי שנוכל רגשית להתחבר למוצר אנו חייבים קודם כל לראות אותו. כאשר אנו נחשפים למשהו בצורה ויזואלית אנו מרגישים כאילו הוא אמיתי - מוחשי. צלמים מומחים בצילום מוצרים שיווקי במסגרת סטודיו לצילום יודעים לגרום לסטארט אפ הכי מתחיל להראות מצליח, כאילו הוא כבר עשה את זה. אנשים מתמגנטים להצלחה, הם רוצים לגעת בה. צלם טוב ידע להעביר את התחושה הזו של קידמה, הצלחה, יוקרה בצילום אחד.
בתחומים בהם התחרות בשוק קשה מומלץ מאוד להתבלט מעל לאחרים - הדרך לעשות זאת היא על ידי הפיכת השירות או המוצר למותג מצליח. שימוש בתמונות איכותיות, מעוררות, וקליטות, יעשה את העבודה.
בתחום ההיי טק קיימים כיום מותגים רבים כאשר בין הבולטים נמנים אפל, גוגל, פייסבוק - לכל אחד לוגו משלו, אותה תמונה ויזואלית שצצה אינטואיטיבית בראשו של כל משתמש כאשר הוא חושב עליו. (אולם מה לגבי המוצרים עצמם - גם אותם יש למתג - כך לדוגמא אוזניות לבנות מתקשרות אוטומטית לאפל. מי שמעוניין שגם פיתוחים ומוצרים שלו יהיו פופולארים כמו האוזניות הלבנות חייבת להיעזר בצלמים מומחים בתחום הצילום השיווקי). זה לא קשור לצילום, זה קשור לשפה עיצובית. עיצוב בייצור - לבן זה אפל. או לוגואים - גוגל פייסבוק - זה עיצוב גרפי. התבלבלנו
בין אם מדובר בפרטים מיניאטוריים דוגמת שבבים אשר ניתן לצלם בצורה מקורית ומצודדת בכדי שיימקדו את עין המשתמש, או ברעיון תפעולי אשר ניתן להמחיש בצילום המתאר סיטואציה או מצב, הצילום הוא הכלי שלכם להפוך את החברה או המוצר לסלב. כולם רוצים להיות הראשונים לגלות סלב ולהסתובב איתו ולכן תמונה טובה יכולה לוודא כי לא רק הקמפיין השיווקי יהיה טוב אלה גם כי המוצר יחשב לטוב.
המוצר מטבעו לא חייב להיות פוטוגני - כאן טמון כוחו של האמן (או האמנית). צלם שיווקי טוב יצליח להפוך גם את הצ'יפ הבאנלי ביותר בעיצובו ליצירת אומנות שתרצו להחזיק בבית.