כיום פרסום באינטרנט הינו חלק בלטי נפרד שיווק מוצרים מוצלח. עליות יחסית לא גבוהות ואפשרות למכור מוצר במקום מעניקים יתרון משמעותי לאינטרנט - מדיה פרסומית אינטראקטיבית. פרסום באינטרנט מורכב ממספר אפשרויות פרסום שונות בגישה ובתקציבים: פרסום בגוגל עם קישור לאתר או לעמוד נחיתה, פרסום באתרים באמצעות באנרים, קידום אתר אינטרנט במנועי חיפוש ועוד. בכל אחד מהדרכים, הלקוח מגיע בסופו של דבר לאתר אינטרנט או עמוד נחיתה שבו הוא מחליט לרכוש את המוצר או לא. אחת הדרכים היעילים והמשתלמים ביותר הוא סיור וירטואלי.
סיור וירטואלי הינו אוסף של תמונות פנוראמיות אשר בעזרת תוכנת מחשב מחוברות יחדיו ויוצרות חלל וירטואלי. סיור וירטואלי מאפשר לגולש לראות המוצר מכל הזוויות. סיורים וירטואלים מוצגים בעזרת טכנולוגיית פלאש שמוכרת לכל הדפדפנים ומערכות הפעלה.
מה הם יתרונות של סיור וירטואלי?
סיור וירטואלי, לאומת תמונות רגילות, מאפשר לגולש לא רק לצפות במוצר, אך גם להרגיש נוכחות. הגולש יכול לבחור היכן הוא מעוניין להתמקד ולאחר מכן להתמקד ולראות את הפרטים הקטנים. איכות גבוהה של תמונות מאפשרת להתמקד ולראות את הפרטים הקטנים ללא פגיעה באיכות התמונה.
סיור וירטואלי, לאומת סרטון ווידאו, מאפשר לגולש לנהל את המסע שלו במקום או לבחור מאיזה זווית הוא מעוניין לצפות במוצר.
למי זה מתאים?
סיורים וירטואלים מתאימים לכל סוג עסק שמעוניין למכור מוצר קיים ומוצר שניתן לראות ולהרגיש. חברות נדלן, מסעדות ובתי קפה, חדרי כושר, משווקי מכוניות, צימרים ובתי מלון, מקומות בילוי, גלריות ועוד.
כיצד עלי לבחור ספק סיור וירטואלי?
יש לא מעט ספקים בשוק הישראלי, אך יחסית קל לסנן את הטובים על פי איכות הצילום וחיבור הסיור. תבדקו פינות של הסיור, חפשו מקומות מטושטשים וכל מה שמפריע לעיין.