היה לי חבר, חבר טוב, שאחת מהנאותיו העיקריות הייתה להגיע ממקום למקום באמצעות עצירת טרמפים.
תחבורה ציבורית, מוניות ספיישל, אופניים, שום דבר לא דיבר אליו, טרמפים טרמפים ושוב טרמפים.
לפעמים היה אפילו יוצא ועוצר טרמפים רק בשביל ההנאה והכיף שבכך (בשבילו לפחות).
לדעתי, לא היה סוג כלשהו של רכב שהבנאדם לא נכנס אליו בחייו.
פעם אחת תוך כדי שיחה על כל העניין הוא סיפר לי שאחד הדברים שמאוד מפריעים לו במהלך נסיעה בטרמפים הוא לא פחות ולא יותר הריח.
מכונית, בסופו של דבר, היא מקום קטן וסגור (שלא לומר חנוק, עמכם הסליחה) אשר מצטבר בו אבק באופן תמידי, השמש קופחת עליה בשעות היום, ומספיק הדבר הקטן ביותר שיגרום לריח מעט לא נעים ברכב (ולא חסרים דברים כאלה) והמכונית הופכת למקום איך לומר - לא נעים במיוחד.
לפעמים אין ריח מסריח ממש במכונית אבל יש איזשהו ריח לוואי שכל דבר שנכנס למכונית ונשאר שם יותר מ-24 שעות מקבל אותו ועד שהוא משתחרר ממנו....
הדבר המפליא בעניין הוא שניתן לפתור את הבעיה באמצעות דבר קטן ונחמד, שעלותו מינימלית מכל בחינה שהיא, והשפעתו - מדהימה.
דבר קטן ופשוט, עלותו מינימלית, משנה את האווירה (תרתי משמע).
הדבר הקטן והנפלא הזה, שמפיץ ריח נעים, עושה בעצם הרבה יותר מסתם להפיץ ריח נעים, הוא משנה את האווירה ברכב, ממקום חנוק, מסריח, בעל אוויר כבד הופך הרכב למקום בעל אוויר ריחני נעים וקליל, הדבר משפיע על חווית הנסיעה, וגם על הרגיעה והריכוז של הנהג (בטיחות בדרכים !!!) והנוסעים.
------------
הרבה בעלי רכבים יודעים את מה שכתבתי מקודם ומיישמים את הרעיון ונהנים מריח נעים ברכב.
ועכשיו חברים, שימו לב כיצד ניתן לנצל את הדבר הקטן והחמוד הזה למטרה רווחית ומסחרית - פרסום.
שמעתי פעם סיפור, אינני יודע אם הוא נכון או אינו נכון, אבל אני בטוח שהעיקרון של הסיפור נכון.
זה הסיפור:
חברת משקאות רצתה לנסות צורת פירסום מסויימת ולבדוק אם היא אכן משפיעה - היא הציבה מחוץ לבית קולנוע עמדת מכירה של המשקאות שלה, כאשר בסמוך לעמדה זו עמדו עמדות של חברות מכירת משקאות אחרות, היא סיכמה עם בעל הקולנוע שבמהלך הקרנת הסרט, תופיע כמה פעמים לזמן קצר מאוד (אפילו פחות משניה) בקצה המסך פרסומת קטנה של חברת המשקאות שלה ומיד תיעלם, בעל הקולנוע הסכים.
התוצאה הייתה מדהימה, לאחר סיום הקרנת הסרט, כאשר יצאו האנשים החוצה וחלק מהם פנו לכיוון קניית המשקאות, הגיעו רוב האנשים לעמדת המכירה של החברה הנ"ל וקנו משם משקאות, וזאת כמובן ללא שמישהו ביקש מהם לעשות זאת, ה"טריק" הפרסומי הצליח ובגדול.
--------------
עכשיו חברים, נחזור לעץ ריח החביב שלנו, עץ ריח נמצא בדרך כלל תלוי על מראת התשקיף החזיתית של הרכב, מקום שנמצא בטווח הראיה התמידי של הנהג, של היושב לידו ושל היושב במושב המרכזי מאחורה.
נחשוב ביחד, כמה זמן בממוצע שוהה בעל רכב ברכבו באופן יומיומי ?
אם נניח שרוב האנשים המחזיקים רכב הם אנשים שעובדים ונוסעים עימו כל יום למקום עבודתם, ונניח כמו כן שהנסיעה למקום העבודה היא לפחות 15 דק' לכל כיוון, נמצא שאדם שוהה ברכבו כל יום לפחות במשך חצי שעה.
כעת נשים לב, אם יהיה על עץ ריח (שנמצא ברוב המקרים בטווח הראייה של הנהג) מסר פרסומי ולו הפשוט ביותר מכל הבחינות, הרי שהדבר יעבוד באופן מקביל ודומה לאותה פרסומת מרצדת על מסך הקולנוע שהוזכרה בסיפור הנ"ל, שהרי עץ הריח נמצא בזווית עינו של הנהג "מרצד" לפחות חצי שעה ביום, (אם נכפיל 5 ימים בשבוע בחצי שעה בארבע שבועות בחודש = 10 שעות !!) ואין ספק שהמסר - יחדור.
-------
חברת קרייזי בלון מתמחה בהדפסה על בלונים, עץ ריח, ועל עוד מגוון מוצרים שונים שיפרסמו את המותג שלכם בצורה מקצועית ויעילה.
להזמנות: 03-9248883
http://www.crazyballoon.com