מערכת ניוזלטר, היא אחת מהדרכים היעילות והמרכזיות כיום ליצירת קשר והעברת חדשות ועדכונים ללקוחותיך ולעמיתך העסקיים. מערכת ניוזלטר משפרת באופן ניכר ואף מידי את המודעות בשוק המטרה שלך ותורמת למיסוד קשרים עם הקוראים.
מערכת ניוזלטר מעניקה יתרון משמעותי, שמגדילה את הסיכויים שלקוח יבחר דווקא בך.
כיום אנו חיים בעידן המידע בו הצלחה וההישגים אינם נמדדים במי שאתה, אלא בכמה שאתה יודע.
אנשים כיום זקוקים למידע אמין שיביא למיקסום ההצלחה העסקית שלהם.
אנשים כיום זקוקים למידע על הסביבה העסקית שלהם, התחרות הענפית, מוצרים חדשים בשוק, שירותים חדשים ועוד..
מחקרים מראים שאחת הסיבות לכך שלקוחות מפסיקים לקנות מעסק מסוים היא תקשורת לקויה או חוסר תקשורת בכלל. תקשורת היא המפתח לבניית יחסים ושימור לקוחות מרוצים.
כל המשחק הוא פשוט איך אתה מצליח לשמור על לקוחות מעודכנים באופן קבוע על המוצרים החדשים שלך או על השירותים שאתה מעניק.
מערכת ניוזלטר מעניקה הזדמנות ליידע את הקולגות שלך ואת הלקוחות שלך על צעדיך, רעיונותיך ובכלל במגוון עניינים שתרצה לשווק.
דיוור אלקטרוני לשוק המטרה שלך יוביל בסופו של דבר לא רק לגידול במכירות, אלא יגדיל גם את הפניות אליך בנוסף או במילים אחרות יכול להביא לגידול של שוק המטרה שלך.
הניוזלטר שלך צריך להיות קריא ופשוט ולהכיל מידע רלוונטי ובעל ערך ויתרה מזאת, צריך להיות מעוצב ואטרקטיבי. המטרה שלך היא לגרום לעמיתך העסקיים וללקוחותיך לחכות ולרצות לקבל ניוזלטר ממך.
יש חשיבות רבה לעיצוב ניוזלטר בצורה נכונה ועניינית כך שיהיה אטרקטיבי בעבור הלקוח ויביא לקח שהוא יתמקד בו ויקרא את כולו. מטרתך היא לספק תמורה ללקוח שמקדיש את זמנו לקריאת הניוזלטר. המטרה הינה לחשוב ולדעת מה סוג המידע והתוכן הנכונים לקהל לקוחותיך ולרשומות התפוצה השונות אותם אתה מנהל.
כשתשיג נרשמים חדשים לניוזלטר שלך, שאל אותם מדוע הם נרשמו לרשימות התפוצה שלך.
גלה איזה סוג מידע הם מעוניינים לקבל ובאיזו תדירות. כך לא רק שתביא להם את המידע אותו הם מחפשים ורוצים ממך, אלא גם תראה להם שאכפת לך ושהם חשובים לך.
כותרת הניוזלטר שלך והעמוד הקדמי הינם בעלי חשיבות עליונה. דאג לכך שהשם שהענקת לניוזלטר הוא ייחודי וכמובן "ישב בראש" של הלקוח. זה יכול לתפוס את צומת הלב של הקורא ולגרום לו לזכור היטב מי אתה. עיצוב העמוד הראשון שלך צריך להיות נכון, מזמין ומפתה את הקורא להמשיך לקרוא.
עליך לעצב את הניוזלטר שלך כך שיידע ויענה על שאלות נפוצות של הלקוחות שלך. יעניק להם טיפים חיוניים ועניינים לגבי מוצריך ושירותיך. הענקת טיפים חינמיים ממצבת אותך כמומחה בתעשייה ומצביעה על הנכונות שלך לעזור לאחרים. ברגע שאכן עזרת ללקוחותיך עם המידע והטיפים שהענקת להם, יש סיכוי גדול יותר שהם ישובו לקרוא עוד מידע שאתה מעניק להם ובסופו של דבר יצרו קשר ישיר עימך.
שמור על הניוזלטר שלך קצר. דאג לשמור על הניוזלטר שלך בגודל של עמוד ולפעמים על שניים אך לא יותר מזה. השתמש בבולטים ובפסקאות קצרות.
לקוראים יש מרחב קשב קצר, המידע שאתה מעביר להם בניוזלטר צריך להיות מוצג באור חיובי או הומוריסטי. שמור על הומור מקצועי ולא חובבני. הצמד לרעיון המרכזי בגללו שלחת את הניוזלטר לרשימת התפוצה הרלוונטית אליה פנית, כך תביא למצב בו הלקוחות אכן קונים ממך. דאג להיות ממוקד ומפוקס לקהל היעד שלך.
אם בכוונתך להשתמש בפרסום באמצעות מערכת ניוזלטר , ודא שהמודעות אכן מדברות על פלח השוק שלך. אתה תרצה שהפרסומות יהיו על מוצרים ושירותים שאתה ממליץ ללקוחותיך. על השיווק להיעשות בצורה עדינה, כאשר עניין הקוראים שלך במרכז.
גרפיקה בניוזלטר תמיד תורמת להיענות ניוזלטר. על העיצובים שלך להכיל תרשימים, איורים, אילוסטרציות ועוד...
דאג תמיד לשים לוגו של החברה שלך בניוזלטר , כי זה גם עוזר לשמור על קשר עם הלקוח.
להלן מספר דרכים לשימוש בניוזלטר:
• השתמש בניוזלטר ככלי תקשורת עקרי לקהל לקוחותיך.
• פרסם על קיומה של מערכת הניוזלטר באתר הבית שלך.הצע רישום חינמי לדיוור האלקטרוני דרך האתר, על מנת להגדיל את רשימת התפוצה שלך לניוזלטר.
• ידע על מערכת הניוזלטר שברשותך בצינורות המדיה האחרים שלך.
• ודא מול אנשי המכירות שלך שהם מפיצים ומספרים על שירות הדיוור האלקטרוני כשהם מבצעים שיחות בטלפון מול הלקוחות.
מטרתה העיקרית של מערכת הניוזלטר היא לתת אינפורמציה, אבל יתרה מזו הם כלי מצוין לשיווק שיכול לעזור לך למשוך לקוחות חדשים, לבצע מכירות ולקבל הפניות. המפתח לניוזלטר מוצלח טמון במסירת מידע וחדשות אטרקטיביים שיהיו גם אמינים.