אתה מפסיד אלפי לקוחות ומועמדים פוטנציאליים. מה הוא בדיוק עסק שיווק רשתי אנטרנטי? זה אומר שאתה צריך לקחת את העסק שלך ולהתחיל לעבוד איתו דרך האנטרנט.
שיטות השיווק ששימשו בימים הראשונים של שיווק רשתי הם כמעט ולא יעילות ברוב עסקי השיווק הרשתי.
כדי להשיג את ההצלחה המרבית עם העסק שלך , אתה צריך להשתמש בשיטות שיווק מודרניות. התפתחות השיווק המהפכנית ביותר בעשור זה באינטרנט.
אם אתה לא לנצל את האינטרנט בעסק שלך, אז אתה משאיר כסף על השולחן. למה? בגלל ששיווק רשתי אנטרנטי נותן לך גישה לאלפי לקוחות פוטנציאליים בכל רחבי העולם, לא רק אנשים באזור הגיאוגרפי המקומי שלך.
למה להגביל את עצמך לאנשים שאתה פוגש בתור לקופה במכולת או לשכת המסחר המקומי? למה לא לקבל גישה לאלפי לקוחות פוטנציאליים רעבים אשר מחפשים את ההזדמנות שלך?
אז איך בדיוק אתה עושה שיווק רשתי אנטרנטי? אני ממליצה לך להתחיל עם בלוג. ומה זה בלוג? ההגדרה של בלוג הוא יומן אינטרנט, מעין יומן מקוון.
אז אתה צריך לבחור תחילה פלטפורמת בלוגים שלך,תבחר את תכנת המחשב המתאימה לך כדי שתוכל להשתמש כדי ליצור את הבלוג שלך. קיימות פלטפורמות זמינו רבות; רבים בחינם או בעלות נמוכה לכל היותר.
אם אתה לא מכיר בלוגים, אז תשאל סביב להמלצה. זה קל לשימוש ממשק אינטואיטיבי, המשתמש יכול לחסוך לך שעות של תסכול. אתה לא רוצה להשקיע את הזמן בקריאת מדריכים ועזרה נאבקת כדי ליישם משהו שאתה רוצה לעשות. אתה רוצה לבזבז את זמנך בבניית בלוגים.
אז מה בדיוק אתה עושה עם הבלוג? ישנן 2 אסטרטגיות: אישי ועסקי. יש אנשים שמשץמשים בבלוג שלהם כמו אתר רשמי כדי למכור את ההזדמנות עסקים שלהם. אחרים ממליצים לשמור את הבלוג כאישי ... בטוח, "לא מוכרים" באזור זה.
אני מעדיף את האחרון, כי אם הבלוג שלך הוא אישי, אז אתה יכול לשלוח מישהו לבקר בבלוג שלך מבלי לתת להם להרגיש כאילו אתה באת להציק להם עם העסק שלך בשיווק רשתי.
יתרון נוסף של שמירה אישית בבלוג הוא זה המקום שלך וכך המועמד הפונטיציאלי שלך יכול להכיר אותך טוב יותר. זכור כי רק בגלל שאתה עושה שיווק רשתי מקוון לא אומר שמערכת היחסים כבר לא חשובה.
על איזה נושא אתה עושה את הבלוג - על האינטרסים האישיים שלך ואת התחביבים. אני אוהבת לרקוד אז אני מפרסמת קישורים לכמה מחקרים המראים קשר בין ריקוד חברתי ושמירה על בריאות נפשית טובה. אני גם רוצה גינה אז אני שולח כמה תמונות של הגינה שלי מראה את השינויים בין עונות השנה.
כל הבלוג שלך לא צריך להיות "יומנים", או ביקורות עריכה והערות שהתחברת אליהם. אני אוהבת את ג 'ק קנפילד, אחד המורים מן "הסרט" הסוד ". יש לי מנוי לעלון של ג'ק אז אני יכולה לקחת מאמרים ממנו ולכתוב בבלוג שלי.
אתה יכול גם לכתוב ביקורת על סרט שראיתם לאחרונה או ספר שקראתם לאחרונה. להיות יצירתי. אתה יכול לחשוב על הבלוג שלך כמו שירבוטים מקוונים של כל הדברים שאתה נהנה ... כולל המשפחה שלך. אה, ואל תשכח לפרסם תמונות שלך ושל המשפחה שלך.
איך תיצור תנועה לבלוג שלך? כלול את כתובת ה-URL של הבלוג שלך תחת החתימה שלך דוא"ל לכל אימייל שאתה כותב. אתה יכול גם לשלוח אימייל לחברים ובני משפחה כאשר פרסמת משהו גדול, כמו תמונות משפחתיות חדשות, ולהזמין אותם כדי לבדוק את הבלוג שלך.
וגם בפעם הבאה שתקבל בדיחה גדולה, מוידאו ב-YouTube באמצעות דואר אלקטרוני ... במקום העברה לחברים,פשוט תפרסם אותו בבלוג שלך. ואז תעביר את ההודעת דוא"ל עם קישור לדף בבלוג. ואז תיצור שליחת תנועה לבלוג שלך כדי לקרוא את הבדיחה. והתנועה יכולה להימשך שנים כפי הדוא"ל ממשיך לקבל העברה.
אבל איך בלוגים באינטרנט יכולם לעזור עם בניית העסק שלי? אתה יכול להיות מקור בבלוג שלך שמדבר על העסק שלך ברשת השיווק. מקור צריך נימה אינפורמטיבית ... "רק לידיעתך" ... ולא באופן של מכירת העסק.
זה מאפשר למבקרים בבלוג בחירה עצמית. אם הם מעוניינים ליצור עמך קשר אם הם רוצים לדעת יותר. אז רק תהיה בטוח יש צור קשר בדף הבלוג שלך
חני ועקנין יזמית
ומאמנת אישית לבניית עסקים און-ליין ואוף-ליין
כנסו לאתר שלי בשביל להכיר את הדרך להצלחה!