הצלחה בעסק של שיווק רשתי מחייבת אותך לבנות downline גדול "של מוטיבציה, נציגים אמיצים אפילו מוכנים לעבוד על בסיס קבוע ועקבי כדי לבנות את הקבוצה עוד יותר. אתה גם צריך לשמור על המומנטום פועל באמצעות הרחבת רציפה ומהירה. מהירות יוצרת התרגשות והרגשה מנצחת בין חברי צוות.
כאשר אתה הראשון שמתחיל, יש לזכור כי המהירות של המנהיג היא גם המהירות של החבורה. כמה שהמהירות שלך תהיה יותר מהירה כך גם תהיה המהירות של חברי הצוות. אחת הסיבות העיקריות שאנשים נכשלים היא חוסר רווח מההזדמנויות שיווק לגיטימיות. החוסר רווח נובע ישירות מבניית הצוות שלך. יצירת השפע, מוטיבציה והצלחה נובעים מהתחושה ההזדמנות הזו היא הזוכה האמיתית. וזה יגרום לגדילת הצוות, זה יגרום להם לעבוד יותר, כי הם מאמינים שהם יכולים להשיג את ההצלחה בדיוק כמו המנהיג שלהם.
עם כל זאת, מהיא הדרך המהירה ביותר לבנות downline משגשג ומאושר?
אחת השיטות היעילות ביותר וגם מהירה במיוחד כיום פועלת באמצעות האינטרנט כדי להפיק תוצאות, לייצר לידים. ניתן לשלב אנטרנט עם טקטיקות השיווק הישיר עם כל תוכנית MLM. הקמה של אתר אינטרנט מקצועי בשילוב עם דף נחיתה זהו מקור ליצירת לידים ואת תוכנית הדיוור האלקטרוני זה כל מה שאתה צריך כדי לייצר הצלחה ולידים אין סופיים.
נשמע טוב מכדי להיות אמיתי, נכון? תסתכל השלבים המעורבים כדי לראות כמה קל ליישם את השיטה הזו.
1. גיוס עובדים באינטרנט מהיר וקל
בתחילת יימי הביניים של השיווק הרשתי, אתה יודע, לפני ה-World Wide Web, נציגי היה צריך לעשות הרבה עבודת רגליים. מכירת מוצרים, מקבל לידים ולגייס אותם כנציגים חדשים, לבנות downline כרוך הרבה עבודה שחורה, מדברים ומשכנעים בני משפחה וחברים שזו הזדמנות מצוינת לנסות. מצגות, הרבה פגישות פנים אל פנים, אחד על אחד,כל פגישה שנייה שבהן מומחים בענף היו צריכים להגיע כדי לסגור את העסקה.
2. יצירת לדים ולקוחות הייתה עבודה קשה!
עם פריחת האינטרנט, גיוס וירטואלי החליף בהדרגה את כל זה שוב ושוב. אנשים, מי שעשוי להיות מעוניין להצטרף הזדמנות עסקית מסוימת צריך רק לחפש באינטרנט וידאו, להאזין שמע ולאחר מכן למצוא את האתר להירשם. או, שהם יתענייניו ב "דף נחיתה" שנותן אפשרות להשאיר את המידע שלהם כמו כתובת דוא"ל, שם פרטי ומספר טלפון . זה מאפשר לבני אדם לעקוב ומאוחר יותר לסגור את העסקה.
הפיכת אנשים לנציגים נעשה הרבה יותר קל. זה גם נעשה קל יותר לשכנע אנשים כי הם ראו את הקלות שבה התהליך עובד. זה הפך להיות בר ביצוע. הם לא נזקקו עוד להקריב שעות מזמנם כדי להתפרנס.
השלבים בהקמת קידום המכירותעבור כל תוכנית MLM קלה מאוד.
1. תקים אתר עם דף נחיתה כדי להשיג לידים.
2. השתמש בפרסום פשוט כדי להניע ויצר תנוע לאתר שלך.
3. קח את הלידים וערוך מעקב אוטומטי באמצעות דיוור אוטומטי או בטלפון עבור לקוחות פוטנציאליים שמעוניינים באמת.
4. עקוב אחר הצוות שלך. יצירת רשימת דיוור נפרדת עבור אנשים שהצטרפו לצוות שלך. למעקב אחרי התוצאות שלהם.
5. וחזרה להתחלה.
זה הכל. חמשת השלבים לעיל הם בבסיס השיטה לבניית downline מאושרת ומשגשגת.
כדי לעשות זאת בצורה אפקטיבית ויעילה, תהיה עקומת למידה כמו מיומנויות נרכשות באינטרנט מסוימים. התוצאה ואת התוצאות, תגלו מהר, כדי להצליח אתה צריך לנסות.