גוגל מציעה חבילת יישומי מחשוב ארגוני מבוססי ענן תחת מיתוג בשם Applane , אחד היישומים בחבילה זו הוא פתרון CRM .
הקדמה - מה זה APPLANE ?
חבילת יישומי מחשוב ארגוני ומדיה חברתית - ידידותית למשתמש מבוססת ענן .
יישומי Applane מתהדרים בממשק ידידותי ואינטואיטיבי למשתמש, המאפשר לדפדף במידע חשוב במינימום קליקים .
מסכי המשתמש של יישומי Applane נועדו לאפשר לחקור ולנתח נושא ספציפי וממוקד לרוחב ולעומק .
רשומות המידע הנשלפות בתוך האפליקציות מבוסס תפריט הקשר טקטואלי המאפשר ניווט קל למסכים עם הקשר לרשומה שנשלפה ,וdrill down - צלילה למידע "בן" הקשור לרשומה
משתמש יכול להפעיל מסננים ולשנות את סדר השדות במסך בזמן ריצה .
מאפיינים עיקריים של חבילת יישומי APPLANE:
• יישומים אינטואיטיביים וידידותיים למשתמש
• דוחות אינטראקטיביים (דינמיים ומשתנים בזמן אמיתי )
• יישום עדכונים אוטומטי רציף (זו אפליקציית ענן ואין פער בזמן בין העדכון לבין המוצג - לא צריך לרפרש .
• גישה מכל מקום בכל זמן
• עלות נמוכה לרכישה ותפעול .
CRM APPLANE
Applane CRM מציגה גישה חדשה לניהול קשרי לקוחות (CRM) :
מעבר מניהול רשומות של לידים קמפיין ומכירה ,
לתמיכה בתהליך העסקי לאורך שלביו של כל אחד ממרכיבי ניהול קשרי הלקוחות .
תהליך השיווק , תהליך המכירה ,תהליך תמיכה פנים ארגוני /ללקוחות שרכשו מוצרים וניהול קשרי הלקוח מקצה לקצה .
מסכי האפליקציה והממשק למשתמש נועדו להתמקד במכירה /הליך שיווקי מסוים ,כל מסך מכיל מידע ופונקציונאליות לפי ההרשאה והתפקוד שהמסך אמור לבצע .
מאפיינים עיקריים של חבילת CRM APPLANE תחת מטריית גוגל :
• אפשרות להפעיל את האפליקציה חינם לשני משתמשים
• הגדרת משתמש/סיסמא אחת עבור גוגל לכל סוגי האפלקיציות (Single sign-on)
• ניהול מרוכז של קבוצת אנשי הקשר המשמש הן לעסק ,הן לרשימת תפוצה ,לאינטראקציה של צט/מייל/סמס במסגרת חשבון גוגל .
• תמיכה בתהליך המכירה המלא במסגרת חבילת ניהול קשרי לקוחות מודרנית
• תמיכה קלה במעקב וניהול אחר לידים , הזדמנויות מכירה והצעות מחיר
• מאפשרת cross-sale ו up-sale
• אפליקציה שניתן לשדרגה משימוש לעסקים מסוג soho לארגוני enterprise .
• דרוג ותעדוף אוטומטיים למסעות פרסום אפקטיביים
• תיוג אוטומטי לארגון
נסו והיווכחו!
דליה בן-דוד