כדי שבעסק שלך זה לא יקרה, עדיף שתשכור את השירותים של מענה אנושי לעסקים. הם יפתרו לך את כל הבעיות.
מענה אנושי לשיחות בכל מצב
בזמן שהקו תפוס. שהעומס על המרכזייה בעסק שלך עצום. כששעות העבודה במשרד הסתיימו. בחגים, כשאתה במילואים או בזמן שאתה ישן. בכל הסיטואציות האלה יקבלו הלקוחות שלך מענה טלפוני מקצועי, מאדם בשר ודם ולא מהודעה מוקלטת. והכל במקצועיות, כשהעסק שלך נותר זמין תמיד.
בעזרת מענה אנושי העסק ממשיך לתפקד כרגיל
אין כאן חשש שהמענה כזה יפגע בשירות שיקבל הלקוח. בעזרת תסריט שיחה קפדני שאתם מעבירים למוקדנים, אלו שמעניקים לכם שירות של מענה אנושי, תוודאו כי מה שנאמר ללקוח הוא בדיוק מה שתרצו שהוא ישמע. מענה עסקי כל כך יעיל, עד שהמוקדנים גם יכולים לספק שירות של קביעת תורים למרפאות, הזמנות בכרטיסי אשראי או הזמנה לכנסים.
מענה אנושי הוא משירותי מיקור החוץ היעילים ביותר
מיקור חוץ (outsourcing) הוא שירות שניתן לעסק כלשהו מגוף חיצוני. כך גם בשירותים של מענה עסקי: המוקדנים אינם יושבים במשרדי החברה שלכם, אלא במוקד טלפוני מיוחד. זה לא מפריע להם להעביר אליכם שיחות דחופות, לפתוח שיחה בצורה מקצועית המייצגת כמו שצריך את העסק שלכם ולמעשה, לתת ללקוח הרגשה שאנשי החברה עצמם מטפלים בו.
מענה טלפוני מקצועי לעסקים ספציפיים
ההתקדמות של התחום הביאה עמה לחידושים רבים, כולם לטובת בתי העסק. כיום ישנן חברות שמתמחות במתן מענה אנושי לעסקים בתחומים מוגדרים מאוד:
• משרדי עורכי דין
• חברות ביטוח
• משרדי שמאות
• מתווכים
• אתרי מכירות בתחום הנדל"ן
• יבואני רכב ומוסכים
• עיריות ומועצות
כשאתה יודע שהעסק שלך משתמש בשירותי מענה טלפוני מוגדרים, שמתמחים בתחום שלך, אתה יודע שבכל מצב הלקוחות יקבלו את המענה המקצועי ביותר.
מתי כדאי לשכור שירותי מענה עסקי?
ראשית, אם אתה מרגיש שהחברה לא מעניקה שירותי משרד מקצועיים מספיק ללקוחות- בין אם במענה לבעיות, בטיפול בפניות או בזמינות- זה הזמן לקבל שירות מענה אנושי מקצועי. שנית, אם החלטת על קמפיין מכירות, מסע שיווק או פרסום מיוחד ואתה רוצה למצות ממנו את כל הפוטנציאל, זה בדיוק הזמן לקבל מענה עסקי מחברה חיצונית.
איך שירות המענה האנושי עובד מולי?
אז כן, שיחות מלקוחות רבים עוברים למוקד ופניותיהם מטופלות בצורה נפלאה, אפילו טוב יותר ממה שחלמתם. אבל איך אתם, אנשי החברה שהזמינה את השירות, מתעדכנים בתוצאות השיחה? איך תדעו מה נאמר ללקוח ואיך לטפל בו מכאן?
פשוט מאוד. המוקדנים עצמם מעבירים אליכם את תוצאותיה של כל שיחה לפרטי פרטים. תוכלו לקבל את התוצאות במייל (ולבחור האם לקבל אותן במרוכז או בתום כל שיחה), בהודעת sms, בפקס ובחלק מהחברות אפילו דרך מערכת ניהול קשרי הלקוחות (CRM).
אל תתפשרו- שכרו שירותי מענה אנושי של 24 שעות
אם כבר פניתם לחברה המעניקה שירותים של מענה טלפוני עסקי, לכו עם זה עד הסוף: וודאו שהחברה יכולה להעניק את השירות ללא הפסקה, בכל מצב ובכל שעה, במיוחד אם אתם מעניקים שירותים גם דרך אתר האינטרנט או עובדים מול לקוחות מעבר לים. כך, הם יקבלו מענה אנושי בכל רגע נתון.
קישורית - שירותי משרד