אחד הנזירים אמר פעם שלפעמים לאונרדו היה מגיע בזריחת החמה ולא מוריד את המכחול מידו עד שקיעתה.
לאונרדו דה וינצ'י ועוד אמרים רבים מהעביר הוכיחו לא פעם, שמכחול הוא רק כלי וכך גם הפוטושופ.
אם לאונרדו היה חי במאה ה 21 אתם חושבים שהוא לא היה נעזר במחשב?
אומנות באה מפנים, ובעזרת כלים מציירים את זה החוצה.
במשך השנים פתחו כלים בכדי להמחיש יותר בדייקנות את מה שאנחנו מרגישים.
אני רואה באומנות כפורקן רגשי, להוציא החוצה את הנאגר בנפש.
לבטא את מערבולת החושים שעוברת בנו שהצטברה במשך הזמן.
אומנות בצורות שונות, כתיבה, שירה , ציור ועוד.
וחשוב שכל אדם יהיה לי את הסיפוק הנפשי בהתעסקות באומנות בדרך כזו או אחרת. היום האומנות המודרנית, והוירטואלית תפסה מטרות חדשות, היום לא מציגים רק אישיות של אמר בציור או עיצוב, היום מציגים את אופי העסק.
היום כשעסק רוצה להמחיש את עצמו, את המטרה שלו, את החזון שלו, ואת המסר שהוא רוצה להעביר ללקוחות שלו, הוא משתמש בעיצוב גרפי ומיתוג אישי.
הרי יש סיבה למה – הקובייה הכתובה על גבי מסך שחור תמיד תזכיר לנו את אורנג', ושליח באדום יחזיק פיצה האט ביד.
המיתוג הפך להיות כרטיס הביקור של העסק.
היום בסגנון עיצוב כרטיס הביקור שלך אפשר להבין לאיזה קהל אתה מכוון.
לעולם לא תראה כרטיס של עורך דין עוד יותר מ 3 צבעים שונים בכרטיס הביקור, או שלעולם לא תפצה מאתר כמו קסטרו שיהיה להם אתר שחור לבן ובלי תמונות.
לשיווק היום יש שפה, ומקורה באומנות.
כך יש ביצועיסט ויש מעצב, והמקצועות שונים אחד מהשני, אבל השילוב של שניהם מייצר את המוצר הרצוי.
היום מיתוג לעסק עם שפה שיווקית אחידה בנוי מסט:
לוגו או סמל מסחרי
כרטיס ביקור
ניר מכתבים
מעטפות
ניירת
פולדרים
ועיצוב אתר
היום גם נוסף לאומנות המודרנית דרך המחשב צד טכני, מה שהיה מתנהל בצורה שונה אצל אמנים בעבר.
היום במחשב אתה מסרטט, ומחשב גדלים, מיקומים מדויקים, רזולוציית ועוד.
היום ישנם תוכנות שונות שעוזרות להביא למסך את מה שעובר לנו בראש, פוטושופ הידועה לעריכת תמונות, אילוסטרייטור ללוגואים ועימוד טקסט, ועוד תוכנות שמחזיקות את כל הכלים שאמן צריך כדי לייצר אומנו דיגיטאלית.
וישנו לימודי עיצוב גרפי שמלמד אותך את התהליך, והשימוש בכלים כדי לייצר מיתוג לעסק.